Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang feminised

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Big Bang feminised

    ps. Grondmix die ik gebruik: een grow-mix (with perlite) van plagron... http://www.plagron.com
    en voeding bn grond (supermix) van bio nova.... http://www.bionova.nl

    Comment


      #32
      Re: Big Bang feminised

      Die laatste foto zou wel eens spint kunnen zijn. Ben er niet zeker van maar ik zou eens kijken voor beesterij op je plant, kijk eens aan de onderkant van je blaadjes
      Good luck!

      Jona

      Comment


        #33
        Re: Big Bang feminised

        Dat die van die raare bladeren krijgt dat ligt aan de genetica van je plant zelf.
        Hangende bladeren kan door overbemesting,teveel of te weinig water en verkeerde ph.
        Overbemesting is het al niet dus ik denk verkeerde ph.(Je grond is te zuur)

        Nu ff alleen water geven voor een week, daarna mag je terug voeden.
        Ik zou het wel beginnen afmeten hoeveel voeding je geeft enz, dat moet normaal toch op de fles staan neem ik aan.

        Peace

        Comment


          #34
          Re: Big Bang feminised

          Ik zweer trouw bij Bio Nova Supermix voor op grond en ik kan je zeggen, het bevalt me echt zeer goed. Nog geen enkele schade waargenomen op het gebied van uitdroging, grote PH-schommelingen, ...

          De dosering staat inderdaad op het flesje. Ik hoop alleen dat je je voeding tenminste wel afmeet, da's namelijk vrij cruciaal.

          Die bladeren lijken me een gevolg te zijn van ofwel je genetica, ofwel omdat ze nog volop aan't ontwikkelen zijn en nog niet volgroeid zijn.

          Komt heus wel goed hoor, voor een beginner ben je alvast een pro

          Greetz

          Comment


            #35
            Re: Big Bang feminised

            ok thx allemaal! zal het eens goed in de gaten houden en wat zorgvuldiger met die voeding omgaan

            Groeten,

            Stuntman Bart

            Comment


              #36
              Re: Big Bang feminised

              big bang en ook 1 van mijn mistery-s heeft haar vrouwelijkheid laten zien

              Zie eerst de big bang en dan de misty op onderstaande foto-s
              [attachment=1:1o2czb80]vrouwelijkheid2.JPG[/attachment:1o2czb80]
              [attachment=0:1o2czb80]vrouwelijkheid.JPG[/attachment:1o2czb80]
              Attached Files

              Comment


                #37
                Re: Big Bang feminised

                Ja hoor, dat zijn wijfies.
                Gefeliciteerd .

                Mooie plantjes

                Peace

                Comment


                  #38
                  Re: Big Bang feminised

                  Ah hier laat ze ook al teken van haar vrouwelijkheid zien.
                  Nice nice
                  Proficiat... de buitenkweek sectie zal snel vorm krijgen met foto's van wietknoppen.
                  EINDELIJK! lol

                  Comment


                    #39
                    Re: Big Bang feminised

                    nice!
                    snap niet dat men het nu al ziet maar is best wel handig:d
                    nu maar hopen dat er niets misloopt in de bloei en je zult lekker hebben

                    Comment


                      #41
                      Re: Big Bang feminised

                      Mooie planten heb je daar .

                      Zou je een close up kunnen trekken van geslachts kenmerken?

                      Peace

                      Comment


                        #42
                        Re: Big Bang feminised

                        Close ups van de geslachtskenmerken zal ik over ong. een weekje weer maken. Dan kunnen jullie er ook weer wat meer van zien en oordelen Kan wel zeggen dat de haartjes die zich hadden ontwikkeld al bruin zijn geworden maar nog steeds zeer klein.

                        Groeten, Stuntman Bart

                        Comment


                          #43
                          Re: Big Bang feminised

                          Hey allen, effe wat nieuwe fotos van mijn planten. Nog geen close ups gemaakt van de vrouwelijke haartjes want daar zit verder nog niet veel progressie in. Ze zijn wel bruinig geworden en ben begonnen met een bloeivoeding.

                          Groeten, Stuntman Bart

                          De big bang na 2 en een halve maand
                          [attachment=1:qx7cj8aq]big bang 2 en halve maand.JPG[/attachment:qx7cj8aq]

                          De Mistery na bijna 1 maand en bijna 4 weken.
                          [attachment=0:qx7cj8aq]mistery bijna 2 maanden.JPG[/attachment:qx7cj8aq]
                          Attached Files

                          Comment


                            #44
                            Re: Big Bang feminised

                            Zoals jullie weten had ik 3 mistery-s bij mijn broer neergezet. 2 ervan zijn vrouwtjes

                            Ben laatst weer bij mijn broer geweest om de planten te bekijken, te verzorgen en nieuwe benodigde spullen af te leveren....ze gaan daar echt geweldig hard! Deze keer foto-s genomen om hier te laten zien

                            Ben er reuze trots op ze hebben bij mijn broer veel meer zonlicht (gehele dag vol) en ook zorg en aandacht dan bij mij. Zal de reden zijn dat ze ietsje groter zijn

                            Kijk en bewonder zou ik zeggen

                            Hier een mooi plaatje van hoe groot ze zijn....de linkse is nu net 2 maanden oud...en de rechter is bijna 2 en een halve maand (ietsje jonger als de big bang bij mij thuis).
                            [attachment=2:3bcfajks]misterys bij broer.JPG[/attachment:3bcfajks]

                            Hier een foto van boven...moest op een krukje gaan staan (en dat al na 2 maanden en in een 20liter bak!) had nog een 30Liter pot en genoeg aarden...toch maar overgepot voor dat kleine beetje verschil...had het voornemen om volgend jaar pas grotere bakken (50l-90l) te halen...maar heb nu al spijt dat ik het dit jaar niet heb gedaan, hehe
                            [attachment=1:3bcfajks]misterys bij broer van boven.JPG[/attachment:3bcfajks]

                            Nog een mooie foto
                            [attachment=0:3bcfajks]mistery-s mooi.JPG[/attachment:3bcfajks]
                            Attached Files

                            Comment


                              #45
                              Re: Big Bang feminised

                              Die plantjes zien er op en top uit!
                              Mooie fotos, zeker die voorlaatste. Is dat ook Mistery?
                              Ziet er een mooi soortje uit!

                              Peace

                              Comment

                              Bezig...
                              X