Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang feminised

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Big Bang feminised

    Yup beide mistery widows (niet geidentificeerd). De 2 planten bij mijn broer zijn dus vrouwtjes...zie hier.

    Misschien niet heel duidelijk...maar de knoppen waar de draadjes uitkomen van deze plant (vooral de knoppen bij de hoofdstam) waren wat donkerrood/ paarsig...kan dit wijzen op een soortje?
    [attachment=1:1tn6ndvk]mistery rood vrouw knopje.JPG[/attachment:1tn6ndvk]

    nog een foto van vrouwelijkheid bij de zijtakken.
    [attachment=0:1tn6ndvk]mistery broer vrouwtje.JPG[/attachment:1tn6ndvk]

    Groeten, Stuntman Bart
    Attached Files

    Comment


      #47
      Re: Big Bang feminised

      Die rechtse bij je broer ziet er erg mooi uit !

      Comment


        #48
        Re: Big Bang feminised

        Hey allemaal, ik ben er weer. Effe tijdje niet zo actief op forum geweest.
        Ik kan zeggen dat de planten er goed bij staan...wel wat veel sprinkhanen aangetroffen de laatste tijd..maar geen heftige schade of zo

        Ik heb een rozenstruikje aangeschaft zoals je op de foto-s zal zien maar de planten groeien echt zwaar over het balkon uit...ze zijn niet te stoppen en daar doe ik ook niet mijn best voor al staan ze maar in 20Liter bakken

        De buren zwaaien al en vragen hoe het ermee gaat dus laat maar zitten die rozenstruik camouflage

        Anyway..hier wat foto-s eerst de big bang..de kleinste maar wel de dikste en vol begroeiste van alle 4 de planten (de 2 bij mij en 2 bij mijn broer)
        [attachment=1:f6bsd91d]big bang 3 maand.JPG[/attachment:f6bsd91d]

        Vanaf de top gezien
        [attachment=0:f6bsd91d]big bang 3maand!.JPG[/attachment:f6bsd91d]

        De toppen bij de big bang zijn niet verder ontwikkeld..de eerste haartjes zijn zichtbaar die hier en daar al bruiner zijn geworden...maar verder geen ontwikkeling. Ben er overigens niet bang voor..ziet er goed uit..en liet gewoon al vroeg wat zien..al moet ik er wel bij vertellen dat de andere 3 planten de toppen wel verder ontwikkelen. Maar effe afwachten tot eind augustes zou ik zeggen.
        Attached Files

        Comment


          #49
          Re: Big Bang feminised

          Hier foto-s van mijn mistery plantje De jongste van allemaal maar de mooiste naar mijn mening..groeit goed en zeer mooie donkergroene bladeren...totaal nog geen problemen mee gehad

          Alle probleempjes die er zijn lijken naar de big bang te gaan, hehe....btw. van de mistery ook foto van de topvorming. de topvorming ontwikkelt zich ook goed in tegenstelling tot de big bang.
          [attachment=2:bs1nwow7]misty 2 maand en 1 week.JPG[/attachment:bs1nwow7]

          Mistery vanaf de top gezien
          [attachment=1:bs1nwow7]misty 2 maand en 1 week!.JPG[/attachment:bs1nwow7]

          De topvorming van dichtbij
          [attachment=0:bs1nwow7]mistery 2maand 1 week toppen.JPG[/attachment:bs1nwow7]
          Attached Files

          Comment


            #50
            Re: Big Bang feminised

            De planten bij mijn broer groeien echt monsterlijk
            Geen problemen mee...hier wat pics.

            De linkerplant is een nog niet bekende widow...maar de rechter megaplant (de bijnaboom) lijkt een purple te zijn....dat verklaard zijn groeispurt ook een beetje gezien ze buiten staan. Zometeen bij de foto's van de toppen zal het duidelijker zichtbaar zijn...de stam of bladeren zijn nog niet echt gekleurd. Ps de linkerplant is ongeveer 2maanden en 2 weken en de rechterplant is ongeveer 2 maanden en bijna 4 weken.
            [attachment=2:1figr59h]mistery bij broer 2-3maand.JPG[/attachment:1figr59h]

            De topvorming van de rechterplant ...purple lijkt me toch
            [attachment=1:1figr59h]mistery purple.JPG[/attachment:1figr59h]

            De topvorming van de linker mistery
            [attachment=0:1figr59h]mistery broer toppen1.JPG[/attachment:1figr59h]

            Valt je iets op, Heb je opmerkingen...aanmerkingen, ervaringen die je wilt delen...vragen...of wat dan ook, twijfel niet om ze te noteren in post reply! Bedankt voor jullie betrokkenheid.

            Groeten, Stuntman Bart
            Attached Files

            Comment


              #51
              Re: Big Bang feminised

              Die paarse zal wel een Purple Widow zijn Wel een aangenaam rokertje

              Succes nog,

              Grtzzzz

              Take a look at my Ice-Cold-Killers!

              Comment


                #52
                Re: Big Bang feminised

                Wauw dat ziet er nice uit,zeker die Mistery's

                @Datom
                Dat kan je onmogelijk weten, er bestaan redelijk veel paarse soorten.
                Je hebt ook soorten die voornamelijk groen zijn maar dat er af en toe een paars pheno tussen zit.


                Peace

                Comment


                  #53
                  Re: Big Bang feminised

                  @Smokey: Dacht het maar omdat het tenslotte nog altijd een Mystery 'widdow' is.
                  Mijn gedacht ging naar de purple widdow omdat die ook verkrijgbaar is bij dezelfde zaadbank

                  Maar al bij al smokey,......Je hebt gelijk!

                  Grtzzzz
                  Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                  Comment


                    #54
                    Re: Big Bang feminised

                    Die Purple is in ieder geval nice Ik hoop dat mijn Silver Pearl ook zo'n lekkere paarse topjes gaat krijgen

                    Greetz

                    Comment


                      #55
                      Re: Big Bang feminised

                      Nice !! Weer eens wat anders paarse toppen. Maar het lijkt wel of die van jouw al
                      lekker aan het bloeien zijn of zie ik dat verkeerd.
                      Verder zien ze er heel wreed uit !!

                      grtz

                      Comment


                        #56
                        Re: Big Bang feminised

                        Yup ze zijn al aan het bloeien Geef ze er ook al lichte bloeivoeding voor. Verder ben ik ook geneigd te denken dat het een purple is...maar indd. je weet maar nooit en verder stam/ bladeren vertonen geen tekenen van een purple widow soortje (of zie je het daar niet zo aan?)

                        Comment


                          #57
                          Re: Big Bang feminised

                          Die paarse kleur komt bij de meeste Purple's pas in de bloei naar voren. Ik heb er hier ook zo twee staan (Silver Pearl en Purple Pearl) en daarvan beginnen de takken nu geleidelijk aan paars te worden, daar waar de toppen zich moeten vormen.

                          No worries

                          Greetz

                          Comment

                          Bezig...
                          X