Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten wiet

    Korting op 420shop
    ik wil deze zomer nu eens mijn wiet planten buiten in de natuur laten groeien ......

    heb afgelopen tijd na plekken gaan zoeken om me buitenwiet te zetten

    1 waar geen mensen komen
    2 waar water in de buurt is
    3 waar genoeg zon licht komt
    4 waar zo min mogelijk konijnen waren en zo ver mogelijk van een wandelpad af

    nu heb ik zo een plek gevonden .....

    maar nu is mijn vraag .
    ik wil ze in de volle grond zetten met voedings aarde .
    maar ik wil nu net niet dat de planten te groot worden ....

    ik heb nu kleine wietplantjes in potten staan .
    op welke lengte kan ik die toppen zo dat ze de breedte uit gaan ...


    en krijg ik dan evenveel wiettoppen er aan

    #2
    Toppen/fimmen doen de meeste hier op op de 5de node maar kan ook nog op de 8 node. of daar tussen in. Is maar net wat de kweker zelf wil.

    Node: zijn de nieuwe groeischuiten waar de bladeren aan komen...

    De internode is de stengel tussen 2 nodes.

    Heb me planten een uur geleden gefimt voor het eerst.
    Nu afwachten
    Last edited by Weedy; 24 May 2010, 11:14. Reden: dubbelpost

    Comment


      #3
      Re: buiten wiet

      Toppen kan al vanaf de 3e internode;

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ghlight=toppen

      Wat je natuurlijk ook kunt doen, is ze gewoon in potten (of emmers) zetten in de natuur. Zo blijven ze een stuk kleiner dan in de volle grond.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: buiten wiet

        wat is nu het verschil tussen toppen en fimmen?en welk van de twee pas je het best toe?

        Comment


          #5
          Re: buiten wiet

          toppen kan iedereen fimmen is een kunst

          Zoek zelf maar eens het verschil op, zo leer je ook uit verschillende topics hoe je het best kunt fimmen met een grote kans van slagen.
          op je vraag van krijg je evenveel weedtoppen eraan kan ik je positief op antwoorden, je krijgt bij toppen in plaats van 1 hoofdtop (top waar het meeste licht op schijnt (grootste top met veel weed) 2 hoofd toppen, en bij een geslaagde fim kan dit 3tot 6 hoofdtoppen worden.
          Last edited by evel_smoker; 24 May 2010, 22:01.

          Comment


            #6
            Re: buiten wiet

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
            Toppen kan al vanaf de 3e internode;

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ghlight=toppen

            Wat je natuurlijk ook kunt doen, is ze gewoon in potten (of emmers) zetten in de natuur. Zo blijven ze een stuk kleiner dan in de volle grond.
            afgelopen jaar had ik me wietplanten in potten staan .let op geen specie bakken maar gewoon bloembak potten plus-20 litter of zo

            ze zijn toch iets van 180 hoog geworden en dit wil ik dit jaar dus niet meer ,

            als ik me wiet planten top welke hoogte moeten ze dan hebben .....ligt dit er gewoon aan hoe hoog ik z ewil heben .

            dus bv ik wil ze maar 1 meter hoog .moet ik ze dan toppen op die meter hoog .en blijven ze dan ook 1 meter hoog als de top er uit is ....

            veel vraagjes ....maar normaal kweek ik alleen komkommers .....hahahahha

            Comment


              #7
              Re: buiten wiet

              bedankt voor de mooie uitleg smoker,ga direct wat research doen en denk dat ik dan toch maar voor het fimmen ga.
              meerdere hoofdtoppen klinkt wel interessant
              grtz

              Comment

              Bezig...
              X