Eerste keer in het wild.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Modest
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 1390

    #1

    Eerste keer in het wild.

    Korting op 420shop
    Beste, ik kan nu ergens gratis goede zaadjes vast krijgen, dus zou ik graag enkele plantjes kweken. Maar dit gaat niet bij mij thuis, dus dacht ik het ergens diep in het bos hier te doen waar niemand komt. Zou dit gaan als ik gewoon de natuur zijn gang liet gaan?
    Stap voor stap geraken we er wel.
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Eerste keer in het wild.

    Dit wordt uitgebreid behandeld op dit forum: zoek maar naar guerillafarming.

    Comment

    • Modest
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1390

      #3
      Re: Eerste keer in het wild.

      Dus gewoon naar een afgelegen plekje gaan en in de grond strooien? Gaat dit nu ook nog of ben ik te laat om te planten?
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Eerste keer in het wild.

        gewoon doen
        God was never on your side..

        Comment

        • Frits
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2010
          • 152

          #5
          Re: Eerste keer in het wild.

          Je planten zullen wel iets minder groot worden, maar het is nog te doen!

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Eerste keer in het wild.

            makkelijk tedoen hooor
            God was never on your side..

            Comment

            • robby
              Expert Stoner
              • Jun 2009
              • 96

              #7
              Re: Eerste keer in het wild.

              Hey,...

              Gewoon proberen. Ze zullen wel uitkomen.
              Daarom ni allemaal. Maar tog zeker enkele.
              Wil je er zeker van zijn dat ze uitkomen. laat ze dan eerst ontkiemen in vochtige watten.
              En daarna de volle grond in.
              Veel succes.

              Greatz Rob.

              Comment

              • Modest
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 1390

                #8
                Re: Eerste keer in het wild.

                En bedoel je met ontkiemen gewoon zodat er kleine worteltjes aan komen? want kan ze nogal moeilijk bij me thuis zetten. Nu straks eens even fietsen o+ een goed plekje te vinden
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment

                • Ready Set Grow
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 796

                  #9
                  Re: Eerste keer in het wild.

                  Jap, laten ontkiemem tot er een wit draadje uitkomt van +-0.5cm
                  en dan plantne

                  Comment

                  • Modest
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 1390

                    #10
                    Re: Eerste keer in het wild.

                    Dus enkele vrouwelijke zaadjes ontkiemen, en dan in een stuk ontoegankelijk bos planten, en dan de natuur zijn werk laten doen. Maar moet ik ook mannelijke zaden hebben of enkel vrouwelijke? En welke maand mag je ze beginnen opblowen?
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment

                    • nulvijfnul
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Apr 2010
                      • 98

                      #11
                      Re: Eerste keer in het wild.

                      Oorspronkelijk geplaatst door SluitspierMusketier
                      Dus enkele vrouwelijke zaadjes ontkiemen,
                      Je weet bij het ontkiemen niet welk zaadje mannelijk of vrouwelijk is tenzij je feminised seeds hebt

                      Greets

                      Comment

                      • Modest
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 1390

                        #12
                        Re: Eerste keer in het wild.

                        En hoeveel zaadjes zou ik zo nodig hebben? Het is gewoon voor zelfgebruik. En ik heb al een goede plek gevonden to grow.
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment

                        • tistjeuh
                          Senior Stoner
                          • Sep 2009
                          • 27

                          #13
                          Re: Eerste keer in het wild.

                          maar zoek zeker een plaatsje waar er de hele dag zon is. nu dat je zo laat bent zullen ze dezezeker kunnen gebruiken.

                          Comment

                          Bezig...