Beste, ik kan nu ergens gratis goede zaadjes vast krijgen, dus zou ik graag enkele plantjes kweken. Maar dit gaat niet bij mij thuis, dus dacht ik het ergens diep in het bos hier te doen waar niemand komt. Zou dit gaan als ik gewoon de natuur zijn gang liet gaan?
Eerste keer in het wild.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
-
Re: Eerste keer in het wild.
Hey,...
Gewoon proberen. Ze zullen wel uitkomen.
Daarom ni allemaal. Maar tog zeker enkele.
Wil je er zeker van zijn dat ze uitkomen. laat ze dan eerst ontkiemen in vochtige watten.
En daarna de volle grond in.
Veel succes.
Greatz Rob.
Comment
-
Re: Eerste keer in het wild.
Jap, laten ontkiemem tot er een wit draadje uitkomt van +-0.5cm
en dan plantne
Comment
-
Re: Eerste keer in het wild.
Dus enkele vrouwelijke zaadjes ontkiemen, en dan in een stuk ontoegankelijk bos planten, en dan de natuur zijn werk laten doen. Maar moet ik ook mannelijke zaden hebben of enkel vrouwelijke? En welke maand mag je ze beginnen opblowen?Stap voor stap geraken we er wel.Comment
-
Comment





Comment