ik ben hier vrij nieuw en zou eigenlijk willen vragen of het mogelijk is om zelf een kast te maken en die dan buiten te zetten? als hier iemand ervaring mee heeft... let me know
buiten in kast
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: buiten in kast
kun je mij wat inlichten over de mogelijkheden? het is de bedoeling om achteraan in de tuin (heel diepe tuin) een kastje te zetten met een big bang er in... liefst zo goedkoop mogelijk
Comment
-
Re: buiten in kast
Zonder kastje zaatje in de grond achter in de tuin en hoppaGod was never on your side..Comment
-
Re: buiten in kast
wel vrijdag heb ik 5x big bang van greenhouse, die ga ik al guerilla zetten... het is vooral daarna dat ik af en toe nog wel is een plantje wil kunnen oogsten.
de bedoeling is eigenlijk om die kast het hele jaar door te gebruiken met een goedkope lichtbron
zou dat lukken?
Comment
-
Re: buiten in kast
Spaarlampen in hangen en pc ventilator en dan moet het lukken in goed geïsoleerd hokje
GroetjesGod was never on your side..Comment
-
Re: buiten in kast
weet je hoeveel spaarlampen ong.? het zal een kastje worden van 1.20x1.20x1.80Comment





Comment