buiten in kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pepijn loveweed
    Stoner
    Member
    • Nov 2009
    • 23

    #1

    buiten in kast

    Korting op 420shop
    ik ben hier vrij nieuw en zou eigenlijk willen vragen of het mogelijk is om zelf een kast te maken en die dan buiten te zetten? als hier iemand ervaring mee heeft... let me know
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: buiten in kast

    ja dat kan heb ik ervaring mee.

    Comment

    • pepijn loveweed
      Stoner
      Member
      • Nov 2009
      • 23

      #3
      Re: buiten in kast

      kun je mij wat inlichten over de mogelijkheden? het is de bedoeling om achteraan in de tuin (heel diepe tuin) een kastje te zetten met een big bang er in... liefst zo goedkoop mogelijk

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: buiten in kast

        Zonder kastje zaatje in de grond achter in de tuin en hoppa
        God was never on your side..

        Comment

        • pepijn loveweed
          Stoner
          Member
          • Nov 2009
          • 23

          #5
          Re: buiten in kast

          wel vrijdag heb ik 5x big bang van greenhouse, die ga ik al guerilla zetten... het is vooral daarna dat ik af en toe nog wel is een plantje wil kunnen oogsten.
          de bedoeling is eigenlijk om die kast het hele jaar door te gebruiken met een goedkope lichtbron zou dat lukken?

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: buiten in kast

            Spaarlampen in hangen en pc ventilator en dan moet het lukken in goed geïsoleerd hokje

            Groetjes
            God was never on your side..

            Comment

            • pepijn loveweed
              Stoner
              Member
              • Nov 2009
              • 23

              #7
              Re: buiten in kast

              weet je hoeveel spaarlampen ong.? het zal een kastje worden van 1.20x1.20x1.80
              Last edited by pepijn loveweed; 16 June 2010, 12:23. Reden: verkeerde knopje

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: buiten in kast

                Groei minimaal 15 000 Lumen Beter 25 000+ Lumen per m2
                Bloei minimaal 30 000 Lumen Beter 50 000+ Lumen per m2

                Comment

                Bezig...