Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet
Maare, Iedereen zegt wel dat die aant reveggen is,
Maar blijven de toppen dan zo klein? want hij staat nog maar net in de bloei.
Iemand anders zegt dat het een Herma is, maar ik zie geen mannelijke bloemen.
Gr, MarkComment
-
Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet
Hoeft ook helemaal geen herma te zijn ik kan het ook niet zien op de foto, alleen dat hij aan het reveggen is en meer niet , en dat is geen probleem die gaat nu de groei in en straks als de dagen korter worden de bloei weer .
Maar goed ik had al gezegd dat er een hoop zijn die zomaar wat zeggen.
Grtz..Comment
-
Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet
Maar van stressen hoef je geen herma te krijgen dus dit is bullshit het kan oke maar ik zie het niet.
Grtz.Comment
-
Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet
Dit staat bij mij in de tuin.(stekjes te vroeg buiten gezet)
Ook van die rare wiet planten
Heb voor de zekerheid nog 5 andere appart staan.
Maar begrijp dat alles nog goed kan komen.
De voorste vd eerste foto is van zaad rest stekjes begin mei buiten gezet.
SV100704.JPGSV100707.JPGSV100709.JPGSV100702.JPGSV100703.JPGSV100705.JPGSV100701.JPGSV100706.JPGComment

Comment