Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Willempie
    Wicked Stoner
    • Dec 2009
    • 258

    #16
    Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet

    Oorspronkelijk geplaatst door boertje
    als het een herma is zou ik hem/haar bevruchten. heb je straks mooi gefeminiseerd zaad. greetzzzzz

    Dat is een Broodje Aap verhaal!

    Herma's moet je uitbannen (!) Deze planten "vervuilen" de genen van de zuivere rassen.


    Plant is idd aan het reveggen, maar dat terzijde

    Comment

    • Bigtip
      Retired
      • Jul 2010
      • 12

      #17
      Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet

      Maare, Iedereen zegt wel dat die aant reveggen is,
      Maar blijven de toppen dan zo klein? want hij staat nog maar net in de bloei.
      Iemand anders zegt dat het een Herma is, maar ik zie geen mannelijke bloemen.

      Gr, Mark

      Comment

      • Amneeshigh
        Retired
        • Apr 2010
        • 1145

        #18
        Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet

        Hoeft ook helemaal geen herma te zijn ik kan het ook niet zien op de foto, alleen dat hij aan het reveggen is en meer niet , en dat is geen probleem die gaat nu de groei in en straks als de dagen korter worden de bloei weer .

        Maar goed ik had al gezegd dat er een hoop zijn die zomaar wat zeggen.

        Grtz..

        Comment

        • Bigtip
          Retired
          • Jul 2010
          • 12

          #19
          Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet

          Er klopt wel iets aan, want de buurman heeft hem laten ''stressen''
          Toen ging die in de bloei, en nu staat die weer buiten, dus gaat die weer in de groei.
          Er zit wel een kern van waarheid in

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #20
            Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet

            Maar van stressen hoef je geen herma te krijgen dus dit is bullshit het kan oke maar ik zie het niet.

            Grtz.

            Comment

            • roadrunner
              Retired
              • Oct 2009
              • 2

              #21
              Re: Zeer vreemde Wietplant gekregen, Mogelijk Hermafrodiet

              Dit staat bij mij in de tuin.(stekjes te vroeg buiten gezet)
              Ook van die rare wiet planten
              Heb voor de zekerheid nog 5 andere appart staan.
              Maar begrijp dat alles nog goed kan komen.
              De voorste vd eerste foto is van zaad rest stekjes begin mei buiten gezet.
              SV100704.JPGSV100707.JPGSV100709.JPGSV100702.JPGSV100703.JPGSV100705.JPGSV100701.JPGSV100706.JPG

              Comment

              Bezig...