Ik snap niks van dat 12-12 licht - duisternis ofzo

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollWiet
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 140

    #1

    Ik snap niks van dat 12-12 licht - duisternis ofzo

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een vraag buiten wiet kweken. Ik wil graag dat mijn wietplant snel toppen krijgen maar ik snap niks van dat 12-12 licht ofzo en duisternis

    Bijvoorbeeld; als ik vanavond om 19:00 mijn wietplant in mijn schuur zet en tot 07:00 duisternis en ik zet mijn plant om 07:00 weer buiten is het dan goed want eerlijk gezegd snap ik er niks van ik heb best veel dingen opgezocht op het forum maar snap er nog niks van nou mijn vraag is bloeien ze in de duisternis? En als ik mijn plant om 19:00 in schuur zet tot 07:00 en ik laat um langer er staan maakt dat niks? Dat paar uren langer in donker staat ofzo?

    Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen beetje uitleg enzo.

    groetjes

    Wietfarm1998
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • batmeid
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 1317

    #2
    Zorgen dat ze 12 uur donker staat en dat afhankelijk van je soort 7 tot 12 weken en geen dag er vanaf wijken. Maar de dagen korten reeds, dus zou ze volgende maand vanzelf wel gaan bloeien.
    sigpic it is just a flower

    Comment

    • RollWiet
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2017
      • 140

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
      Zorgen dat ze 12 uur donker staat en dat afhankelijk van je soort 7 tot 12 weken en geen dag er vanaf wijken. Maar de dagen korten reeds, dus zou ze volgende maand vanzelf wel gaan bloeien.
      Oke ik heb mijn plant 18:30 in schuur gedaan dus morgen ochtend om 07:00 weer buiten zetten ofzo? Want waar ik mijn plant heb staan daar staat ook wasdroger in en fietsen enzo maar heb fiets morgen wel nodig, maakt dat niks uit? Want vindt het best wel lastig allemaal!

      Comment

      • batmeid
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 1317

        #4
        Half 7 erin half 7 eruit. Zorgen dat het r ook echt donker genoeg is. Test ,, neem zo solar lamp mee in je schuur je kent ze wel die gaan bij genoeg duisternis aan. Zo ja is het donker genoeg
        En niet van je tijden gaan afwijken anders raakt ze in de war. Ik heb ooit 1x gedaan , nooit meer. Beter zet je die plant buiten en wacht je das minder stress voor jou en voor je plant.
        sigpic it is just a flower

        Comment

        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #5
          Tevens kun je hier rechts boven bij zoeken verduisteren invullen dan komt r pak informatie.
          Succes
          sigpic it is just a flower

          Comment

          • RollWiet
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2017
            • 140

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
            Half 7 erin half 7 eruit. Zorgen dat het r ook echt donker genoeg is. Test ,, neem zo solar lamp mee in je schuur je kent ze wel die gaan bij genoeg duisternis aan. Zo ja is het donker genoeg
            En niet van je tijden gaan afwijken anders raakt ze in de war. Ik heb ooit 1x gedaan , nooit meer. Beter zet je die plant buiten en wacht je das minder stress voor jou en voor je plant.
            Okee super bedankt, dus ik kan mijn plant beter buiten neerzetten? Niet meer in de schuur, en buiten gewoon wachten dat er toppen aankomen?

            Comment

            • batmeid
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 1317

              #7
              Welk zaad heb je?
              Uit een topje van de shop?
              sigpic it is just a flower

              Comment

              • RollWiet
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2017
                • 140

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                Welk zaad heb je?
                Uit een topje van de shop?
                Eerlijk gezegd weet ik het niet ik heb 1 plant gekregen van mijn vader en hij weet het ook niet. Hij heeft weer van iemand anders gekregen en die gene wist het ook niet jammer genoeg!

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #9
                  Is het geen cactus
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • RollWiet
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2017
                    • 140

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                    Is het geen cactus
                    Nee is geen cactus kijk foto’s maar
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #11
                      Dat was een grapje - >

                      Weet je wel zeker dat het een vrouwelijke plant is?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • RollWiet
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2017
                        • 140

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                        Dat was een grapje - >

                        Weet je wel zeker dat het een vrouwelijke plant is?
                        Haha maakt niks grapjes kunnen altijd,

                        Ik weet niet het lijkt gewoon op een vrouwelijke plant anders zag ik wel ronde bolletjes ofzo toch?

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #13
                          Die ronde bolletjes kunnen dus ook tevoorschijn komen in bloei. Je hebt namelijk mannelijke bloei en vrouwelijke bloei.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • RollWiet
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2017
                            • 140

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                            Die ronde bolletjes kunnen dus ook tevoorschijn komen in bloei. Je hebt namelijk mannelijke bloei en vrouwelijke bloei.
                            Oke hoelang duurt het nog dan dat mijn plant gaat bloeien? Duisternis hoeft niet perse tog? Mijn plant is aardig breed geworden anders zag ik die balletjes wel maar misschien is het ook wel een mannelijke plant maar denk het niet het ruikt hastikke goed bij sommige plekken dan en dat plant een uur in schuur heeft gestaan stinkt de hele schuur al

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #15
                              Je plant zal uiterlijk half september in bloei gaan, maar omdat je niet weet wat voor plant het is weet je ook de bloeitijd niet. Gemiddeld zit je op 8 tot 10 weken volle bloei met een uitschieter naar 12 weken.

                              Als je nu gaat verduisteren scheelt je dat 2 tot 4 weken, maar het is wel een opgave, want als je het niet stipt op tijd doet gaat de plant van bloei terug naar groei (reveggen) en ben je nog 4 weken later klaar dan dat je niet had verduisterd.

                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...