Ik snap niks van dat 12-12 licht - duisternis ofzo

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollWiet
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 140

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Paar uur langer duisternis is voor een keer niet zo erg, maar je plant doet het het best als ze 12 uur in het daglicht staat en 12 uur duisternis heeft.
    Okee danku wel en vanavond 19:00 gewoon in hok zetten ? Dat is het beste tog?

    en dan tot 25 september 12-12 doen? mag ik de plant daarna wel buiten houden? als ik tot 25 september heb gedaan?

    En sws de plant in de zon?
    Last edited by RollWiet; 12 August 2017, 13:48.

    Comment

    • RollWiet
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2017
      • 140

      #47
      Hallo, ik heb nog een vraagje is dit een begin van een top ? Helemaal boven aan de plant?

      Foto; https://www.mupload.nl/img/kidew37mqokjb.jpeg

      groetjes

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #48
        Nee, maar dat is wel de plek waar hij straks uitgroeit.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • RollWiet
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2017
          • 140

          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
          Nee, maar dat is wel de plek waar hij straks uitgroeit.
          Oke, dank u wel! ik heb mijn plant in hok gedaan helemaal in donker. maar bij de hok deur zit gaten maar schijnt nog licht naar binnen, maar waar ik mijn plant heb staan daar is helemaal donker schijnt geen licht overheen dan is het goed tog? maakt dat niks uit van dat licht uit deuren schijnen?

          Comment

          • RollWiet
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2017
            • 140

            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
            Nee, maar dat is wel de plek waar hij straks uitgroeit.
            haha.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #51
              Hoe groot zijn die gaten?

              Misschien valt het mee, buiten is het ook niet altijd pikkedonker.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Jack Spliff
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2017
                • 771

                #52
                Als ik al je vragen lees, dan ontbreek je wel wat basiskennis omtrent het kweken van cannabis.
                Lees wat info over het groeien en bloeien, neem een paar kweekverslagen door, doe zelf wat moeite.

                Comment

                • RollWiet
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2017
                  • 140

                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff
                  Als ik al je vragen lees, dan ontbreek je wel wat basiskennis omtrent het kweken van cannabis.
                  Lees wat info over het groeien en bloeien, neem een paar kweekverslagen door, doe zelf wat moeite.
                  Ja, u heeft helemaal gelijk ik zal de kweekverslagen doornemen. en om mij mag de topic verwijderd worden heb ik al ingedient!

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #54
                    Topic gesloten op verzoek TS.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...