Ik snap niks van dat 12-12 licht - duisternis ofzo
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Hallo, ik heb nog een vraagje is dit een begin van een top ? Helemaal boven aan de plant?
Foto; https://www.mupload.nl/img/kidew37mqokjb.jpeg
groetjesComment
-
Nee, maar dat is wel de plek waar hij straks uitgroeit.Comment
-
Oke, dank u wel! ik heb mijn plant in hok gedaan helemaal in donker. maar bij de hok deur zit gaten maar schijnt nog licht naar binnen, maar waar ik mijn plant heb staan daar is helemaal donker schijnt geen licht overheen dan is het goed tog? maakt dat niks uit van dat licht uit deuren schijnen?Comment
-
Hoe groot zijn die gaten?
Misschien valt het mee, buiten is het ook niet altijd pikkedonker.Comment
-
Als ik al je vragen lees, dan ontbreek je wel wat basiskennis omtrent het kweken van cannabis.
Lees wat info over het groeien en bloeien, neem een paar kweekverslagen door, doe zelf wat moeite.Comment
-
Ja, u heeft helemaal gelijk ik zal de kweekverslagen doornemen. en om mij mag de topic verwijderd worden heb ik al ingedient!Comment






Comment