Wietplant: niet verduisteren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RollWiet
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2017
    • 140

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Dit is voorbloei bij jouw plant
    20170821_181049.jpg



    Dit is beginnende bloei bij mijn plant
    image_295336.jpg

    Oke dus die foto van u is een voorbereiding van een top ? Ik zie op u foto dat er pistels zitten int midden maar dat heb ik ook op mijn plant ofzo en de eerste foto van mij waar u dat rode rondje gedaan heeft wat betekent dat kleine pistel? Want ik zie allemaal zulke witte haren op mijn plant

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #17
      Die pistels die ik rood heb omringd, is voorbloei.
      Als je top er net zo uitziet (qua pistels) als op mijn foto, is de bloei gestart.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        En binnenkort kan je omcirkelen wat stressballetjes zijn. Zei het nog, begin niet aan verduisteren want je lijkt ni het karakter te hebben om dat elke dag gedisciplineerd vol te houden. Eeeeeen, dat was het ook niet. Onthoud dat voor volgend jaar, en zet wat autoflowers die afbloeien ongeacht de uren zonlicht per dag.

        Comment

        • RollWiet
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2017
          • 140

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
          Die pistels die ik rood heb omringd, is voorbloei.
          Als je top er net zo uitziet (qua pistels) als op mijn foto, is de bloei gestart.
          Oke dus die pistels die op u plant zit daar komt een top?

          Want ik heb die pistels ook op die plant
          hier een foto: zit ook pistels op

          81D337E2-B8C9-430E-A714-9AADBEE60B27.jpeg

          Comment

          • RollWiet
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2017
            • 140

            #20
            Of heb ik het fout?

            Comment

            • RollWiet
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2017
              • 140

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
              Die pistels die ik rood heb omringd, is voorbloei.
              Als je top er net zo uitziet (qua pistels) als op mijn foto, is de bloei gestart.
              Sorry van al die vragen hoor, ik heb al kweekverslagen bekeken enzo maar zit niks voor mij tussen ofzo. Als ik niet verduister en gewoon savonds onder afdak doe dan bloeit ze ook wel gewoon tog? Alleen duurt langer en over die pistels heb ik ook op mijn plant maar ja sorry hiervoor!
              Last edited by RollWiet; 22 August 2017, 17:37.

              Comment


              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Ja, ze bloeit gewoon af als je haar niet verduistert.
                Mar stop nou eens met stressen en geniet van het kweken
            • RollWiet
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2017
              • 140

              #22
              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
              Die pistels die ik rood heb omringd, is voorbloei.
              Als je top er net zo uitziet (qua pistels) als op mijn foto, is de bloei gestart.
              Jaa komt goed ik wacht gewoon af! Super bedankt dat u mij wat infomatie heeft verteld!

              Comment

              • RollWiet
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2017
                • 140

                #23
                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                Die pistels die ik rood heb omringd, is voorbloei.
                Als je top er net zo uitziet (qua pistels) als op mijn foto, is de bloei gestart.
                Zal ze rond 18 oktober wel klaar zijn? En dan oogsten? Zou dat lukken? Of kan ik um na 18 oktober wel weg gooien want winter komt er ook aan!

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #24
                  Geduld is een schone zaak
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • RollWiet
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2017
                    • 140

                    #25
                    Ja oke

                    Comment

                    Bezig...