Oke dus die foto van u is een voorbereiding van een top ? Ik zie op u foto dat er pistels zitten int midden maar dat heb ik ook op mijn plant ofzo en de eerste foto van mij waar u dat rode rondje gedaan heeft wat betekent dat kleine pistel? Want ik zie allemaal zulke witte haren op mijn plant
Wietplant: niet verduisteren
Collapse
X
-
Die pistels die ik rood heb omringd, is voorbloei.
Als je top er net zo uitziet (qua pistels) als op mijn foto, is de bloei gestart.Comment
-
En binnenkort kan je omcirkelen wat stressballetjes zijn. Zei het nog, begin niet aan verduisteren want je lijkt ni het karakter te hebben om dat elke dag gedisciplineerd vol te houden. Eeeeeen, dat was het ook niet. Onthoud dat voor volgend jaar, en zet wat autoflowers die afbloeien ongeacht de uren zonlicht per dag.Comment
-
Oke dus die pistels die op u plant zit daar komt een top?
Want ik heb die pistels ook op die plant
hier een foto: zit ook pistels op
81D337E2-B8C9-430E-A714-9AADBEE60B27.jpegComment
-
Sorry van al die vragen hoor, ik heb al kweekverslagen bekeken enzo maar zit niks voor mij tussen ofzo. Als ik niet verduister en gewoon savonds onder afdak doe dan bloeit ze ook wel gewoon tog? Alleen duurt langer en over die pistels heb ik ook op mijn plant maar ja sorry hiervoor!Last edited by RollWiet; 22 August 2017, 17:37.Comment
-
Comment
-
Zal ze rond 18 oktober wel klaar zijn? En dan oogsten? Zou dat lukken? Of kan ik um na 18 oktober wel weg gooien want winter komt er ook aan!Comment
-
Geduld is een schone zaak
Comment






Comment