buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • relshout
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 87

    #1

    buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

    Korting op 420shop
    hallo mede buitentelers mijn 8 weken oude wietplanten begonnen aardig te geuren dus werd ik door mijn vrouw verplicht om er wat aan te doen wat niet bepaald gemakkelijk is loop ik door de intratuin zie daar plastic kweekkasjes van 1 meter land 1,5 meter hoog en een halve meter breed voor maar 25 euro ik er 2 gehaald en internet afgezocht maar er niks over te vinden please help me
    Last edited by relshout; 25 July 2010, 20:51.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

    Dat is waarschijnlijk een tomaten kweek kast en dat gaat echt niks veranderen aan de geur van jou planten


    groetjes bella
    Last edited by belladonna; 26 July 2010, 09:17.
    God was never on your side..

    Comment

    • z750s
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2010
      • 31

      #3
      Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

      Dit is nou eenmaal het ( nadeel) van wiet ze ruiken nogal, echter dat geuren......gaat nog wat harder geuren zodra ze de bloei ingaan, dus succes met je kweek. En met je vrouw................Greetzzzz z750s

      Comment

      • relshout
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2010
        • 87

        #4
        Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

        de geur van mijn planten is nor precies het zelfde maar in huis is het voor 100% verdwenen en het kasje is precies het zelfde alleen dan transparant plastic groetjes ray

        Comment

        • relshout
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2010
          • 87

          #5
          Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

          ik heb nog een aantal vragen ik hoop dat er iemand even de tijd wil nemen die er meer verstand [is al snel] en me een beetje verder kan helpen] het plastic kweekkasje dat ik gebruik komt als de zon er op staat condens aan de binnenkant van het plastic ik wil graag weten als daar een goeie manier voor is om dat weg te krijgen en hoe slecht is het eigenlijk komt de zon er wel door heen bedankt voor het reageren alvast

          Comment

          • relshout
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 87

            #6
            Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

            wauw mijn nieuwe camera 136.jpg
            Attached Files

            Comment

            • relshout
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2010
              • 87

              #7
              Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

              wauw mijn nieuwe camera 131.jpgwauw mijn nieuwe camera 130.jpgwauw mijn nieuwe camera 135.jpgwauw mijn nieuwe camera 133.jpgwauw mijn nieuwe camera 134.jpgwauw mijn nieuwe camera 132.jpg

              Comment

              • relshout
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2010
                • 87

                #8
                Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                wauw mijn nieuwe camera 125.jpgwauw mijn nieuwe camera 124.jpgwauw mijn nieuwe camera 129.jpgwauw mijn nieuwe camera 127.jpgwauw mijn nieuwe camera 128.jpgwauw mijn nieuwe camera 126.jpg

                Comment

                • relshout
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2010
                  • 87

                  #9
                  Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                  wauw mijn nieuwe camera 123.jpgwauw mijn nieuwe camera 122.jpgwauw mijn nieuwe camera 124.jpgik hoop dat jullie wat aan deze foto's hebben om wat meer over mijn planten te kunnen vertellen

                  Comment

                  • Abel
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 834

                    #10
                    Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                    Zorg dat je openingen in je kas maak dat krijg je ventilatie en de condens zal verdwenen,
                    ja als het heeft geregent zal je zelf de condens verwijderen
                    kijk maar eens bij kweekverslagen, Abel planten

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #11
                      Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                      Zelf kweek ik eveneens in een foliekas. Condens is niet te voorkomen. De planten verdampen water via het blad. Als de RV overdag bij 30 graden celcius bijvoorbeeld 70 is dan zal, als het 's-nachts 10 graden koeler wordt, de rv oplopen tot boven de 100 %. Gevolg: condensatie. Gewoon een ventilatie opening maken. Verder kan een zwenkventilator (verlengsnoer) voor extra luchtcirculatie zorgen. Blaast de bladeren gewoon droog: vergelijk het maar met een fohn.

                      Succes,

                      Xtreme

                      Comment

                      • relshout
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2010
                        • 87

                        #12
                        Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                        bedank voor je reactie ik hoop dat je nog een vraagje kan beantwoorden in hoe verre kan condens kwaad als er eenmaal toppen op zitten

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                          als je condens hebt heb je dus een hoge luchtvochtigheid en kans op toprot. verder ventileer je zeker onvoldoende als je een condens probleem hebt.

                          Comment

                          • relshout
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2010
                            • 87

                            #14
                            Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                            bedankt voor je reactie klopt het dat de buitenplantje nu niet zo hard meer groeien en meer een soort van topvorming geven begin stadium of is er gewoon wat aan de hand sinds een dag of 11 groeit ze niet echt meer ik zal er zo snel mogelijk wat goede fotos van maken

                            Comment

                            • relshout
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2010
                              • 87

                              #15
                              Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                              zijn er nog meer mensen die kweken bubblegum aan het kweken zijn

                              Comment

                              Bezig...