buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • relshout
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 87

    #16
    Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

    mijn plantjes hebben de voorbloei 2 weken geleden gehad nu zie ik het begin van het topje dus eindelijk in de bloei zijn er al meer met een teken van het begin van de bloei periode zonder verduisteren

    Comment

    • relshout
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2010
      • 87

      #17
      Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

      halloDSC09804.JPGDSC09802.JPGDSC09809.JPGDSC09808.JPGDSC09803.JPGDSC09807.JPGDSC09810.JPG

      Comment

      • relshout
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2010
        • 87

        #18
        Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

        halloDSC09804.JPGDSC09803.JPGDSC09806.JPGDSC09807.JPGDSC09811.JPGDSC09805.JPG

        Comment

        • PPLANTJE
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 418

          #19
          Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

          snap je vraag ff niet, of ik lees verkeerd.
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

          Comment

          • relshout
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 87

            #20
            Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

            ik denk dat ik toch iets teveel gerookt had toen ik die vraag opschreef maar de vraag was als er al meer buitenkwekers zonder hun planten te verduisteren de eerste tekenen van de bloei zien

            Comment

            • mister_fix_it
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 144

              #21
              Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

              ik zie op mijn planten nu de voorbloei, heb niet verduisterd.
              vond het ook al vrij vroeg, want vorig jaar waren ze een stuk later, en heb ik ze wel verduisterd. Ben er alleen maar blij mee!

              Comment

              • Heallyz
                Retired
                • Jun 2009
                • 34

                #22
                Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                erg handig die plastieke kweekkasten , ben er op achter op zoek maar dan e beetje groter

                mijn 2 shiva planten tonen al 2 weken voorbloei , maar men afhaantjes nog nie , hangt waarschijnlijk van soort tot soort af.

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #23
                  Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door mister_fix_it
                  ik zie op mijn planten nu de voorbloei, heb niet verduisterd.
                  vond het ook al vrij vroeg, want vorig jaar waren ze een stuk later, en heb ik ze wel verduisterd. Ben er alleen maar blij mee!
                  Voorbloei heeft weinig met de tijd van het jaar te maken eerder met de leeftijd van je plant.

                  Grtz

                  Comment

                  • relshout
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2010
                    • 87

                    #24
                    Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                    kan je me vertellen hoe oud je planten ongeveer moeten zijn om de voorbloei te kunnen waarnemen

                    Comment

                    • relshout
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2010
                      • 87

                      #25
                      Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                      als je een tuin heb kan je het ook met plastic folie en een paar stokken in de grond doen dat schilt je weer en hoef het niet te bewaren de kasjes die ik heb zijn ook niet breed genoeg de bladeren die tegen het plastic heb staan worden daar ook niet vrolijk van bedankt allemaal voor jullie reactie

                      Comment

                      • relshout
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2010
                        • 87

                        #26
                        Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                        update klein weekje lateralle fotos nieuwe camera 049.JPGalle fotos nieuwe camera 047.JPGalle fotos nieuwe camera 054.JPGalle fotos nieuwe camera 053.JPGalle fotos nieuwe camera 048.JPGalle fotos nieuwe camera 052.JPGalle fotos nieuwe camera 051.JPGalle fotos nieuwe camera 050.JPGalle fotos nieuwe camera 045.JPGalle fotos nieuwe camera 046.JPG

                        Comment

                        • relshout
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2010
                          • 87

                          #27
                          Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                          mijn grote bladeren in het midden van plant worden langzaam lichter met vlekken kunnen jullie mij iets vertellen waar ik naar op zoek moet gaan om het te verhelpen

                          Comment

                          • sukkeltje
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 153

                            #28
                            Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                            Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


                            staan alle vormen van bladproblemen

                            Comment

                            • relshout
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2010
                              • 87

                              #29
                              Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                              019.JPG012.JPG018.JPG020.JPG003.JPG010.JPG005.JPG008.JPG017.JPG013.JPG011.JPG016.JPG015.JPG014.JPG006.JPGik had in het begin een be007.JPGetje last van meeldauw wat ik met een beetje melk oplossing zo opgelost had maar de planten worden steeds groter dus is het steeds vochtiger in het kasje h009.JPGeb overal al gaten gemaakt ik heb wel eens gehoord van een vochtvanger is dat geen idee voor mij zijn er mensen die daar ervaring mee hebben please reageer004.JPG

                              Comment

                              • Xtreme
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 4271

                                #30
                                Re: buitenwiet telen in een plastic kweekkas ben nieuw expers gezocht

                                Zelf ben ik eveneens "kaskweker". Wat doe ik tegen vocht?. Daartoe ventileer ik: deurtje open, scharnierend dak omhoog en een circulatieventilator (verlengsnoer) die 24 uur per dag draait. Anders zit je kasdek vooral 's-morgens vol met condens.

                                Comment

                                Bezig...