Help! autoflowers groeien niet.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Ze zien er prima uit.
    Groeit nog lekker door.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #17
      Nog een weekje groei, dan schieten ze in de bloei.....
      Hopelijk haal je er nog een klein rokertje vanaf.....

      Comment

      • MeneerRooktGraag
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2017
        • 75

        #18
        Ja ze zijn in afgelopen dagen wel flink gegroeid , ik hoop er wel zon 10 gram per plant van af te halen ( als ik geluk heb )
        Het weer ziet er wel prima uit nog ! Gelukkig kan ik er hierna wel weer 5 nieuwe neerzetten Die zullen wel meer opbrengen !

        Comment

        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door MeneerRooktGraag
          Ja ze zijn in afgelopen dagen wel flink gegroeid , ik hoop er wel zon 10 gram per plant van af te halen ( als ik geluk heb )
          Het weer ziet er wel prima uit nog ! Gelukkig kan ik er hierna wel weer 5 nieuwe neerzetten Die zullen wel meer opbrengen !
          Zo is het!!
          Veel geluk en plezier van je rokertje hoor!

          Comment

        • MeneerRooktGraag
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2017
          • 75

          #20
          Ik begin toch steeds meer vertrouwen in de plantjes te krijgen ! Ze zijn in een paar dagen flink gegroeid Ik hoop dat ze nog wel wat zijtakken aan gaan maken. Ik geef ze nu ook wat groei voeding mee van Canna.

          Hier onder een foto voor de geïnteresseerde

          Het weer is ook wel top , en dat blijft nog wel f zo !

          Peace!
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • Nederhigh
            Super Grower
            Lucky Member
            • Apr 2012
            • 1831

            #21
            Ziet er goed uit! het weer zit ook absoluut niet tegen de laatste tijd, hopelijk blijft het nog een tijdje zo!
            Mocht je nou vaker moeite hebben met de juiste hoeveelheid water aanvoeren is het misschien een idee om het van onderaf aan te voeren.
            Zet een bak onder je pot en gooi hier het water in, de grond zuigt het dan vanzelf op. Let wel op, want je kan ook op deze manier teveel water geven. Het is alleen een stuk lastiger .
            Ik ben hier zelf een voorstander van omdat het de wortels stimuleert naar onderen te groeien. Een beetje hetzelfde als grondwater maar dan anders.

            Comment

            • MeneerRooktGraag
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2017
              • 75

              #22
              Wat voor een bak zet je daar dan onder ? en hoe veel gooi je daar dan in ?
              Opzich wel idee, ik heb nu een nieuwe erbij gezet die voor mijn idee weer heel traag gaat.
              Maar misschien ben ik gewoon te ongeduldig

              Ze kachelen in iedergeval lekker door ! er zit alweer en paar cm bij op

              Thanks voor de reactie !

              Comment

              • nyln
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 305

                #23
                Het verbaasd me hoeveel onwaarheden hier worden vermeld. Zolang je plantje mooi groen ziet doe je het goed, het enige wat je dan nog kan helpen is de zon.

                Die 10 gram haal je wel per plantje als de rot een beetje weg blijft.

                Lekker zo door gaan en zo min mogelijk veranderen aan je succesformule.

                edit: water geven totdat 10 procent van je watergift onder de pot uit loopt is misschien leuk als je Lely's hebt staan

                Comment

                Bezig...