Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! autoflowers groeien niet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ze zien er prima uit.
    Groeit nog lekker door.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Nog een weekje groei, dan schieten ze in de bloei.....
      Hopelijk haal je er nog een klein rokertje vanaf.....

      Comment


        #18
        Ja ze zijn in afgelopen dagen wel flink gegroeid , ik hoop er wel zon 10 gram per plant van af te halen ( als ik geluk heb )
        Het weer ziet er wel prima uit nog ! Gelukkig kan ik er hierna wel weer 5 nieuwe neerzetten Die zullen wel meer opbrengen !

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door MeneerRooktGraag View Post
          Ja ze zijn in afgelopen dagen wel flink gegroeid , ik hoop er wel zon 10 gram per plant van af te halen ( als ik geluk heb )
          Het weer ziet er wel prima uit nog ! Gelukkig kan ik er hierna wel weer 5 nieuwe neerzetten Die zullen wel meer opbrengen !
          Zo is het!!
          Veel geluk en plezier van je rokertje hoor!

          Comment


          #20
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #21
            Ziet er goed uit! het weer zit ook absoluut niet tegen de laatste tijd, hopelijk blijft het nog een tijdje zo!
            Mocht je nou vaker moeite hebben met de juiste hoeveelheid water aanvoeren is het misschien een idee om het van onderaf aan te voeren.
            Zet een bak onder je pot en gooi hier het water in, de grond zuigt het dan vanzelf op. Let wel op, want je kan ook op deze manier teveel water geven. Het is alleen een stuk lastiger .
            Ik ben hier zelf een voorstander van omdat het de wortels stimuleert naar onderen te groeien. Een beetje hetzelfde als grondwater maar dan anders.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


              #22
              Wat voor een bak zet je daar dan onder ? en hoe veel gooi je daar dan in ?
              Opzich wel idee, ik heb nu een nieuwe erbij gezet die voor mijn idee weer heel traag gaat.
              Maar misschien ben ik gewoon te ongeduldig

              Ze kachelen in iedergeval lekker door ! er zit alweer en paar cm bij op

              Thanks voor de reactie !

              Comment


                #23
                Het verbaasd me hoeveel onwaarheden hier worden vermeld. Zolang je plantje mooi groen ziet doe je het goed, het enige wat je dan nog kan helpen is de zon.

                Die 10 gram haal je wel per plantje als de rot een beetje weg blijft.

                Lekker zo door gaan en zo min mogelijk veranderen aan je succesformule.

                edit: water geven totdat 10 procent van je watergift onder de pot uit loopt is misschien leuk als je Lely's hebt staan

                Comment

                Bezig...
                X