waar groeien de toppen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganja man
    Expert Stoner
    Member
    • Apr 2008
    • 97

    #1

    waar groeien de toppen

    Korting op 420shop
    kan iemand me vertellen waar de toppen gaan groeien wand hij blijft maar zijscheuten maaken
    en die blaaderen zien er raar uit alzof der aan gegeten is en het is een afgani skunk #1
    Attached Files
    don't drink and drive smoke and fly
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #2
    Re: waar groeien de toppen

    Als ik jou was zou ik eens kijken voor ongedierte want die blaadjes lijken precies afgegeten...
    Toppen... Nou ja, de naam zegt et zelf eigenlijk hoor. Aan de top van de plant eigenlijk.
    Als je precieze info wilt over die blaadjes van je moet je de snuiter genaamd 'bobo' eens pm'en ofzo, hijs de professional ter zake hier op het forum .
    Good luck,

    Jona
    Last edited by westport; 25 December 2009, 15:04.

    Comment

    • Guest's Avatar

      #3
      Re: waar groeien de toppen

      Uw toppen wiet???
      Op elke hoofdtop van een scheut en in hun oksels.

      Comment

      • ganja man
        Expert Stoner
        Member
        • Apr 2008
        • 97

        #4
        Re: waar groeien de toppen

        ok bedankt maar het is zeker geen ongedierte want hij staat in de serre en mijn moeder die houd het huis altijd heel schoon dus ongedierte kan echt niet of de poes heeft het gedaan
        don't drink and drive smoke and fly

        Comment

        • Guest's Avatar

          #5
          Re: waar groeien de toppen

          Op uw één blad is er precies wel aan geëten hoor.
          Ik denk dat er wel degelijk sommige kevers en anderen in hongersnood aan bladeren eten.
          Het is er misschien maar 1x aanwezig, een passant. Maar ze laten wel degelijk schade na.

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #6
            Re: waar groeien de toppen

            Oorspronkelijk geplaatst door ganja man
            ok bedankt maar het is zeker geen ongedierte want hij staat in de serre en mijn moeder die houd het huis altijd heel schoon dus ongedierte kan echt niet of de poes heeft het gedaan
            Heb hier wel ergens een verhaal over een poes gehoord die wel eens durfde aan een plantje te knagen hier hoor... Maar in dit geval hou ik het op een slak ofzo omdat het precies heel netjes afgegeten is en daar staan ze wel bekend voor... Hou het gewoon in de gaten en het komt goed. Kort op de bal spelen als je het nog eens ondervindt is de beste techniek

            Cheers

            Comment

            • ganja man
              Expert Stoner
              Member
              • Apr 2008
              • 97

              #7
              Re: waar groeien de toppen

              nou ja wat ook was het is gelukig maar bij 1 keer gebleeven
              don't drink and drive smoke and fly

              Comment

              Bezig...