Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar groeien de toppen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waar groeien de toppen

    Korting op 420shop
    kan iemand me vertellen waar de toppen gaan groeien wand hij blijft maar zijscheuten maaken
    en die blaaderen zien er raar uit alzof der aan gegeten is en het is een afgani skunk #1
    Attached Files
    don't drink and drive smoke and fly

    #2
    Re: waar groeien de toppen

    Als ik jou was zou ik eens kijken voor ongedierte want die blaadjes lijken precies afgegeten...
    Toppen... Nou ja, de naam zegt et zelf eigenlijk hoor. Aan de top van de plant eigenlijk.
    Als je precieze info wilt over die blaadjes van je moet je de snuiter genaamd 'bobo' eens pm'en ofzo, hijs de professional ter zake hier op het forum .
    Good luck,

    Jona
    Last edited by westport; 25 December 2009, 16:04.

    Comment


      #3
      Re: waar groeien de toppen

      Uw toppen wiet???
      Op elke hoofdtop van een scheut en in hun oksels.

      Comment


        #4
        Re: waar groeien de toppen

        ok bedankt maar het is zeker geen ongedierte want hij staat in de serre en mijn moeder die houd het huis altijd heel schoon dus ongedierte kan echt niet of de poes heeft het gedaan
        don't drink and drive smoke and fly

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: waar groeien de toppen

            Oorspronkelijk geplaatst door ganja man
            ok bedankt maar het is zeker geen ongedierte want hij staat in de serre en mijn moeder die houd het huis altijd heel schoon dus ongedierte kan echt niet of de poes heeft het gedaan
            Heb hier wel ergens een verhaal over een poes gehoord die wel eens durfde aan een plantje te knagen hier hoor... Maar in dit geval hou ik het op een slak ofzo omdat het precies heel netjes afgegeten is en daar staan ze wel bekend voor... Hou het gewoon in de gaten en het komt goed. Kort op de bal spelen als je het nog eens ondervindt is de beste techniek

            Cheers

            Comment


              #7
              Re: waar groeien de toppen

              nou ja wat ook was het is gelukig maar bij 1 keer gebleeven
              don't drink and drive smoke and fly

              Comment

              Bezig...
              X