Hallo, iemand tips ivm autoflowers buiten in volle grond? Of beter in potten? Heb 3x royal cheese, 3x northern light , deze 6zaden zijn autoflowers. Heb dan nog 1 gewone purple queen. Iemand tips wanneer ontkiemen enz. En in potten of volle grond. Zaad besteld op royal queen seeds
Autoflowers tips buitenkweek
Collapse
X
-
Volle grond.
1 juni is de optimale tijd voor autoflowers.
Iets later, half juni, is ook goed.
De hele maand juni is eigenlijk prima.
Eerder is er tekort licht en is het te koud.
Het kan wel eerder maar dat heeft natuurlijk gevolgen.
Ze blijven een stuk kleiner en brengen maar de helft op. -
Dat kan zoveel oorzaken hebben.
1 weekje te nat kan je 10-20cm lengte schelen.
Genetica bijvoorbeeld. De oudere soortjes blijven klein.
Kijk daarnaar voor je iets koopt.
Zoek kweekverslagen van de soort die je op het oog hebt. Liefst meer dan 1.
Veel autoflowerkwekers beginnen te vroeg.
Als je in april wil beginnen is dat prima, maar kies dan geen autoflower.
Auto's kennen een korte groeiperiode dus je wil dat ze de eerste 3-4 weken zoveel mogelijk optimaal weer hebben.
Dat heb je niet voor 1 juni. Vaak niet voor half juni.
Comment
-
-






Comment