mn planten eerste keer
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: mn planten eerste keer
foto 4 is gwnde natuur die zen gangf gaat nix ergs aan hoor voor de rest mooie boel -
Re: mn planten eerste keer
Wau die kassssss dat zou ik nou ook wel willen zeg maar ziet er goed uit Nick
zorg dat je kas goed proper is dan komt alles goed
ik blijf je volgen
GroetjesGod was never on your side..Comment
-
Re: mn planten eerste keer
Ziet er toch goed uit nick,volgende keer gewoon wat eerder beginnen,dan komt het vast helemaal goed.
Ik heb ook even je berichtjes samengevoegd,wl je er op letten net te vaak dubbel te posten
Als je wat vergeten bent kun je je bericht bewerken.
Succes
Grts
DaniellaComment
-
Re: mn planten eerste keer
juist s alles goed bekeken en het ziet er in orde uit , heb de plant terug in groei gezet ... die zukken de winter wel doodkomen want heb nog een 2 de terralight in mn kas gezet met termostaat op 18-20°c
normaal komt er nog een kwikdamplamp met timer in om zeker te zijn dat mn vrouwtjes lang genoeg licht hebben eh
klein updatje dus ...Comment
-
Re: mn planten eerste keer
juuuj zoals paar mensen zeiden je hebt zo'n mooie kas , kuis die dan ook s op
dacht ik van ja ok doe ik
dus vandaag fotoos van mn uitgemeste kas :p
en ondertussen ook maar al het kruid uitgetrokken en beetje alles mooi gerakelt:pLast edited by nicklish; 19 September 2010, 17:46.Comment
-
Re: mn planten eerste keer
ja hoor die kas is nu 22 graden volgens misty moest ik overdag tussen de 22 en de 24 graden zetten en snachts tussen de 18 en de 20 graden dus heb ik dna ook maar gedaan en de warmtelampen die erin hangen zijn tempura's heb nog s gekeken naar de naam die ik altijd vergeet :pComment





Comment