mn planten eerste keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nicklish
    Retired
    • Aug 2010
    • 101

    #1

    mn planten eerste keer

    Korting op 420shop
    dat zijn mn planten maar bij sommeige heb ik toch enkele vragen

    nr 3.jpgnr 5.jpgnr 7.jpgnr 8.jpgFoto0272.jpgnr2.jpgnr 4.jpgnr 6.jpg

    op de 4 de foto zie he iets raars met de stam die splitst is dat normaal ?
    en als er andere rare dingen te zien zijn gelieve te zeggen dat ik dat dan kan verhelpen
    24
    5 grammetjes
    8,33%
    2
    10 grammetjes
    12,50%
    3
    20 grammetjes
    20,83%
    5
    meer dan 20 grammetjes ?
    58,33%
    14
    Last edited by misty; 16 September 2010, 15:00.
  • killercore
    Retired
    • Apr 2009
    • 300

    #2
    Re: mn planten eerste keer

    foto 4 is gwnde natuur die zen gangf gaat nix ergs aan hoor voor de rest mooie boel

    Comment

    • Gonzo
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 894

      #3
      Re: mn planten eerste keer

      het lijkt of je plant is getopt
      maar zo kasje wil ik ook wel zie er goe uit
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment

      • paultjoew
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 88

        #4
        Re: mn planten eerste keer

        niks mis met die stam zo. eigenlijk wel leuk nu krijg je misschien 2 grote rechtopstaande stammen, in plaats van 1, met een beetje geluk en goede zorg, 2 x zo grote opbrengst.
        oh ja, mooie kas trouwens, zou ik ook wel willen

        Comment

        • nicklish
          Retired
          • Aug 2010
          • 101

          #5
          Re: mn planten eerste keer

          aha goed dan kben content mss word het een specialeke hopen :p maar je ziet ze nog niet bloeien eh is dat normaal ?

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: mn planten eerste keer

            Wau die kassssss dat zou ik nou ook wel willen zeg maar ziet er goed uit Nick
            zorg dat je kas goed proper is dan komt alles goed
            ik blijf je volgen

            Groetjes
            God was never on your side..

            Comment

            • misty
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1462

              #7
              Re: mn planten eerste keer

              Ziet er toch goed uit nick,volgende keer gewoon wat eerder beginnen,dan komt het vast helemaal goed.
              Ik heb ook even je berichtjes samengevoegd,wl je er op letten net te vaak dubbel te posten
              Als je wat vergeten bent kun je je bericht bewerken.

              Succes
              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment

              • nicklish
                Retired
                • Aug 2010
                • 101

                #8
                Re: mn planten eerste keer

                juist s alles goed bekeken en het ziet er in orde uit , heb de plant terug in groei gezet ... die zukken de winter wel doodkomen want heb nog een 2 de terralight in mn kas gezet met termostaat op 18-20°c
                normaal komt er nog een kwikdamplamp met timer in om zeker te zijn dat mn vrouwtjes lang genoeg licht hebben eh
                klein updatje dus ...

                Comment

                • limburg
                  Retired
                  • Aug 2010
                  • 503

                  #9
                  Re: mn planten eerste keer

                  ja idd leuk kasje die wil ik ook wel in me achtertuin hoor

                  en leuke plantjes

                  Comment

                  • limburg
                    Retired
                    • Aug 2010
                    • 503

                    #10
                    Re: mn planten eerste keer

                    en is het gelukt met je handtekening :d

                    Comment

                    • enduror
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jul 2010
                      • 60

                      #11
                      Re: mn planten eerste keer

                      netjes zo die kast nu ma hopen dat ie niet eruit groeit

                      Comment

                      • nicklish
                        Retired
                        • Aug 2010
                        • 101

                        #12
                        Re: mn planten eerste keer

                        @ enduror optijd snoeien eh ofzo en @ limburg ja het is gelukt maar het staat te klein :s

                        Comment

                        • nicklish
                          Retired
                          • Aug 2010
                          • 101

                          #13
                          Re: mn planten eerste keer

                          juuuj zoals paar mensen zeiden je hebt zo'n mooie kas , kuis die dan ook s op
                          dacht ik van ja ok doe ik
                          dus vandaag fotoos van mn uitgemeste kas :p
                          en ondertussen ook maar al het kruid uitgetrokken en beetje alles mooi gerakelt:p
                          Attached Files
                          Last edited by nicklish; 19 September 2010, 17:46.

                          Comment

                          • heaven
                            Retired
                            • Nov 2009
                            • 446

                            #14
                            Re: mn planten eerste keer

                            Ziet er mooi uit.
                            Misschien wat knoflook erbij planten, goed tegen spint.
                            Hou je het nou warmer in die kast?

                            Comment

                            • nicklish
                              Retired
                              • Aug 2010
                              • 101

                              #15
                              Re: mn planten eerste keer

                              ja hoor die kas is nu 22 graden volgens misty moest ik overdag tussen de 22 en de 24 graden zetten en snachts tussen de 18 en de 20 graden dus heb ik dna ook maar gedaan en de warmtelampen die erin hangen zijn tempura's heb nog s gekeken naar de naam die ik altijd vergeet :p

                              Comment

                              Bezig...