Wat moet ik doen met mijn buiten kweet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Lekker laten gaan inderdaad. Niet aan prutsen.
    Morgen de hele dag zon, dat gaat ze fijn vinden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Groenematten420
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2019
      • 135

      #17
      Oke danku wel
      Attached Files
      Last edited by Groenematten420; 29 May 2019, 09:44.

      Comment

      • Groenematten420
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2019
        • 135

        #18
        Ziet er dit goed uit
        Attached Files

        Comment


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Nee, dit is foute boel!
          Ze horen normaal gesproken verticaal te groeien, heel vreemd dat die van jouw horizontaal groeit, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

          Buiten dat ziet het er heel goed uit hoor. Gewoon met liefde blijven verzorgen en ..... veel geduld

        • Lambalski
          Lambalski commented
          Editing a comment
          Slome Joop Lst?
      • Groenematten420
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2019
        • 135

        #19
        Ik heb de top naar beneden getrokken om dat hij 2 meter was daarom groei hij horizontaal

        Comment

        • Agriculturist
          Stoner
          Member
          • Nov 2014
          • 21

          #20
          Oorspronkelijk geplaatst door Groenematten420
          Ik heb de top naar beneden getrokken om dat hij 2 meter was daarom groei hij horizontaal
          Slome Joop bedoelde het niet serieus
          Was omdat je foto horizontaal geplaatst is

          Comment


          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Yep, een flauw grapje. Het gaat volgens mij juist heel goed!
            Last edited by Slome Joop; 31 May 2019, 11:14.
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #21
          Hoe komt ze in bloei dan ?
          Heb je ze binnen gehouden of te vroeg begonnen ?

          Als de bloei doorzet is het een autoflower.
          Als de bladeren doorgaan met minder vingers-per-blad maken (ik zie blad met 3 vingers bovenin) dan is het geen autoflower en gaat ze zeker reveggen.
          Ze gaat dan terug in de groei. Ze gaat dan zelfs blad met 1 vinger krijgen bovenin.
          De pistils (de bloei) verdwijnen of rotten weg (dan moet je dat er af knippen) en de plant zal pas in september weer opnieuw in bloei gaan buiten.

          Is dat een probleem ?
          Ja, als je van kleine plantjes houdt is dat een probleem , want ze gaat dus nog flink groeien zo gauw ze weer blad met 5 vingers gaat maken bovenin.

          Wat te doen ?
          Euhm...niks denk ik ?
          Lekker laten gaan.
          Als ze de reveg doorzet, dan geef je ze over een week of vier (4) een grote snoeibeurt en daarna zal ze flink gaan groeien. (2-3x zo groot worden)

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Nee, dat valt reuze mee.
            Regenereren is een natuurlijk proces, het gaat vanzelf, je hoeft er niks aan te doen, alleen te vroeg beginnen

          • Groenematten420
            Groenematten420 commented
            Editing a comment
            Begrijp in goed dat mijn plant nog eens zo groot word ik verduister deze plant wel en je heb gelijk dit is geen autoflower

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Oh, dat verklaart in ieder geval waarom ze bloeit, da's wel handig om te vermelden zoiets
            Als je verduistert dan gaat er iets niet goed denk ik.
            Dan staat ze niet 100% donker, of je zet ze niet elke dag dezelfde tijd donker/licht ofzo ?
            Dat moet wel vrij precies, je hebt ongeveer 10-15 minuten speling
        • Groenematten420
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2019
          • 135

          #22
          3 weken nu
          Attached Files

          Comment

          • Groenematten420
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2019
            • 135

            #23
            Nog een foto
            Attached Files

            Comment

            • Groenematten420
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2019
              • 135

              #24
              Auto flower 2 weken nu
              Attached Files

              Comment

              • Groenematten420
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2019
                • 135

                #25
                Zie dit er goed uit
                Attached Files

                Comment

                • Agriculturist
                  Stoner
                  Member
                  • Nov 2014
                  • 21

                  #26
                  Lijkt er prima uit te zien.
                  Kleine tip: als je je telefoon horizontaal houdt als je foto's maakt ipv verticaal
                  is het voor iedereen wat makkelijker om je foto's te beoordelen,zonder dat ze nekpijn gaan krijgen
                  BxRbk47CQAAAYiJ.png

                  Comment

                  • Groenematten420
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2019
                    • 135

                    #27
                    Ongediertje hoe kan ik maken dat er geen vliegen en bijen meer bij komen
                    Attached Files

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #28
                      Vliegen en bijen kunnen geen kwaad.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Groenematten420
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2019
                        • 135

                        #29
                        Er zitten er wek supper veel kleine vliegjes op mijn toppen ik doe deze weg met pinset maaar naar paar uur isbhet trug zo

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #30
                          Check ff de helpdesk, in het Beestjes forum staan allerlei topics over beestjes (duh)
                          Als je die vergelijkt met de jouwe kun je misschien wel uitvinden wat het is en meteen zien wat je eraan kunt doen.

                          Het probleem is dat je niks op je toppen mag spuiten, dus zoiets gaat niet helpen.
                          Het ligt er een beetje aan wat het precies zijn dus.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...