Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geur autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur autoflower

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    Heeft iemand van jullie al ervaren dat je de typische wietgeur van je plant niet (meer) ruikt?

    De geur van mijn AF (girl scout cookie) lijkt op die van een tomatenplant. De gefeminiseerde stiefzus (super skunk) daarentegen ruikt wel behoorlijk lekker.
    De AF begint aan haar 10e week, staat een goeie 3 weken in bloei en is 65cm groot (groei gestopt na 8 weken).

    Bij mijn eerste kweek (2018) heb ik het namelijk ook voorgehad dat naar het eind van de bloei toe de geur van de gefeminiseerde (super skunk) wat was verdwenen.
    Ik dacht toen de oorzaak te zoeken in de richting van teveel voeding of door het dagelijkse verplaatsen (12/12).

    Heeft iemand een idee waar ik in de fout ga?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Misschien ligt het wel gewoon aan het plantje zelf? De ene soort ruikt nu eenmaal meer dan de andere. Een paar van mijn guerrilla planten geven ook weinig geur af.
    Mijn kweekverslagen:
    https://tinyurl.com/yxmrfs8w
    https://tinyurl.com/y69gjs6g

    Comment


    • psl
      psl commented
      Editing a comment
      Dacht ik ook in eerste instantie, maar Ik had vorig jaar hetzelfde voor met 3 verschillende planten. Tijdens de bloei verdween de geur geleidelijk. Tijdens het knippen en drogen had ik bijna geen last wietgeur in huis. helaas

    #3
    Niets bijzonders, in de twee kweekjes die ik heb afgerond heb ik hetzelfde ook geconstateerd. Na een paar weken curen ruikt het allemaal weer geweldig lekker is mijn ervaring
    2e
    3e

    Comment


    • psl
      psl commented
      Editing a comment
      Dat dacht ik ook vorig jaar. Drogen en curen ging vlot, maar de geur bleef weg.

    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment
      Mmmmm, dat is vreemd....... is het drogen dan niet (veel) te snel gegaan? Ik heb wel eens knipafval snel gedroogd om even snel olie te maken maar dan verdwijnt de geur ook helemaal en blijft de geur van vers hooi over.

    • psl
      psl commented
      Editing a comment
      Ik merkte het eigenlijk al op voor het knippen en drogen. 5-7 dagen laten drogen en dan in weckpotten, 60 a 70% LV , dagelijks openen enz. Ik mocht ze wel niet langer laten hangen, anders waren ze te droog om nog te curen.
Bezig...
X