Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaailing in de regen laten staan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaailing in de regen laten staan ?

    Korting op 420shop
    hoi groeimaten.
    heb sinds kort een plantje staan in de tuin, hij is nu ongeveer 3cm. tot gisteren was het mooi weer maar nu is het een beetje lastig om hem buiten te laten staan met deze hoeveelheid regen, wat raden jullie mij aan om te doen? binnen zetten? het is een autoflower.
    alvast bedankt

    #2
    Gewoon buiten laten, regent de pot helemaal vol omdat het de hele dag stortregent kun je de grond eventueel afdekken.
    2e
    3e

    Comment


    • squit
      squit commented
      Editing a comment
      is er dan geen kans dat het plantje kapot zou kunnen regenen?

    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment
      Een hagelbui of slagregen kan ze nog niet hebben nee....... ligt er een beetje aan of je de hele dag in de buurt bent of niet. Als je d'r alleen moet laten kan ze misschien beter even onder een afdakje inderdaad. Gewoon een zomerbuitje kan helemaal geen kwaad

    #3
    Alsie pas 3cm groot is zou ik 'm even onder de tuintafel zetten ofzo
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • squit
      squit commented
      Editing a comment
      heb hem op t moment voor een open raam gezet, zodat hij aan de buitentemperatuur went, maar ook genoeg licht krijgt.
      ik denk dat dit een prima oplossing is voor even, toch?

    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment
      Ik hoop voor je dat het geen hij maar een zij is......... Als het niet gigantisch inregent met het raam open dan had ze waarschijnlijk het buitje buiten wel overleeft hoor Maar ik snap goed dat je voorzichtig bent met je (eerste?) plantje hoor

    • squit
      squit commented
      Editing a comment
      haha nee het is idd een zij gelukkig, en ja het is mijn eerste plantje haha, dus moet alles nog een beetje ontdekken. maar ik hoop dat het goedkomt.
Bezig...
X