Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu nog toppen? Frisian duck 85 & 110 cm hoog.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nu nog toppen? Frisian duck 85 & 110 cm hoog.

    Korting op 420shop
    Goede middag,

    De 2 Frisian Ducks (FD) zijn nu 85 & 110 cm hoog, hebben stoepkrijt dikke stammen en 8 nodes, staan in 50L airpots in een kas van 2m30 hoog. Wilde moeder natuur laten beslissen want vind kerstboom look mooier dan geschoren poedels.....

    Dus zeker +2 maanden voor het bloeien begint met als bedenking dat ze dan door het dak gaan. Mijn Silver (SH) is reeds verplant op volle grond in de kas = 50 cm gewonnen, maar gaat nog steeds erg hard.
    Opbrengst is niet belangrijk, veiligheid zeker wel!
    Toppen moet normaliter na de 3de of 4de node, dat zit goed. Ik begrijp dat toppen altijd kan, juist kwestie van een schaar te nemen en knip; de helft eraf maar gaat het nu nog helpen om met een normale topping de planten onder de 2 meter te houden?

    Kan ook een diepere kuil graven en verplanten zoals bij de SH of met pot en al in de kuil zetten.

    Wie heeft suggesties?

    PS1: Had bij introductie toch gezegd dat Jean Marie spannende dingen ging doen.
    PS2: Mijn camouflage Zonnebloem is nu met pot inbegrepen 2 meter en nog niet eens aan de bloemen toe.

    Alvast bedankt en fijne zondag nog.

    Yours Truly

    Jean Marie Schetpapie.


    #2

    Comment


      #3
      alles toppen boven onder zijkant alles
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5

          Comment


            #6


            Graag ook van de Zonnebloem
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Schuin in de volle grond zetten en hoofdstam naar grond trekken en vastzetten
              Alle takken zullen nu omhoog groeien die kan je evt nog toppen als je problemen voorziet
              succes

              Comment

              Bezig...
              X