Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Storm topt auto van ca 90 cm maar nog in groei. Hoe wond te dichten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Storm topt auto van ca 90 cm maar nog in groei. Hoe wond te dichten?

    Korting op 420shop
    IMG_3360.jpg

    IMG_3361.jpg

    IMG_3362.jpg
    Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

    #2
    Ik zou het een stukje onder het gat dichtbinden met een ijzerdraadje ofzo.
    Er zijn ook kwekers die dat insmeren met een mengsel van vaseline en zeezout.

    Als je het dicht wil maken moet dat wel zo rap mogelijk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Zat die steunstok er al voor de storm? Dat zou goed de reden kunnen zijn van het breken van de plant, anders had je plant gewoon meegebogen, nou ja, ook dat gaat wel eens fout.

      Comment


      • Sugar leaf
        Sugar leaf commented
        Editing a comment
        Yep, dat was inderdaad de reden van het breken. Hij zat niet hoog aan de stok vast maar is ongelukkig tegen de bovenkant van die stok gebroken.

      #4
      kaarsvet kan ook helpen

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        En dat kneed je er omheen of druppel je dat gloeiendhete goedje zo op je plant ?

      • complex
        complex commented
        Editing a comment
        druppel eerst op mijn vinger en beetje kneden, dan pas op de wonde van de plant, heeft me al veel geholpen

      #5
      De as van je joint.

      Comment


        #6
        Tip

        https://www.lastvan.com/bayer-garden...hoCgdgQAvD_BwE

        Comment


          #7
          Nou, een kleine update wat de impact was van het verlies van de hoofstam:

          Afgeknepen met een ijzerdraadje, daarop vaseline met zout mengsel, dat werkte prima.

          Een auto van 1.62 meter, 2 dikke nieuwe cola's en uiteindelijk een nette oogst van 166 gram gedroogd.
          Wel duurde het een paar weken langer dan gepland voordat ik kon oogsten maar dat mocht de pret niet drukken.
          Ik overweeg serieus om volgend jaar weer te toppen.

          Wel alweer een tijdje geleden geoogst natuurlijk.


          .IMG_4141.JPEG
          Attached Files
          Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

          Comment


          #8
          Toen ik begon met auto’s vond ik 60 al prachtig
          maar een aantal jaren en wijsheid verder is onder de 100 echt een teleurstelling.

          Je moet alleen wel bereid zijn veel prima plantjes weg te geven/gooien. Ik ontkiem zeker 15-20 zaadjes om er 5 te houden, de rest gaat weg.

          Dit is een choco kush van Amsterdam Genetics, prachtige auto, maar ik heb 10 opgekweekte Milkshake auto’s van hun weggegeven/gooit (die deden het uiteindelijk best netjes met rond de 60gr) omdat die onder deden voor de white choco kush en choco kush. Daar moet financieel wel bereid toe zijn en een gezond plantje de kliko in is ook ff slikken maar het is het uiteindelijk wel waard...


          Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

          Comment

          Bezig...
          X