Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Regen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Regen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben een beginnend avonturier. Heb een paar white widow autoflowers in volle grond. Ze staan vol in bloei en zijn bijna goed. Ik heb ze in de natuur staan en kan geen afdak maken. Aangezien het vanaf vandaag 3 dagen volop regent begin ik aardig in de stress te raken voor toprot. Ik probeer ze zoveel mogelijk uit te schudden maar heeft iemand nog meer tips om mijn oogst te redden? Alvast bedankt!

    #2
    Het forum buitenkweekverslagen van de afgelopen 10 jaar eens doorlezen en zien wat anderen doen ?


    Last edited by QnQ; 8 July 2020, 12:08.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Schudden= met je handen aan de plant komen = kans op schimmel en rot= onnatuurlijk. Blijf er van af zeker gurilia
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        OK bedankt. Ik wist niet dat je ze beter niet kan uitschudden. Dan stop ik daar gelijk mee en hoop ik op het beste.

        Ik zal de buitenkweek verhalen is doorlezen. Bedankt voor jullie reactie.

        Comment


          #5
          QnQ Die plu zo eenvoudig, echt een bestseller, heb ff zitten googlen daar ts een guerilla kweek doet, moet het onopvallend blijven, toch?
          Hier een suggestie:

          rsz_198d5e96df1f4afd8d4a2eb514912e3c.jpg

          En anders iets maken met camouflage afdekzeil

          fosco-319604-1100x1100.jpg
          Succes.

          Comment


            #6
            Camouflagenet is zeker een optie maar die plu valt veel teveel op. Het staat nogal in het zicht dan. Nu valt het niet op omdat het tussen andere beplanting staat. Het is sowieso een wonder dat het al zover gelukt is. Daarom zou het zo zonde zijn maar dat is het risico natuurlijk. Op hoop van zegen de laatste 2 weken. Bedankt he

            Comment


              #7
              Heb je foto? Ben nu nieuwsgierig
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Dit zijn wat foto's. Ik heb gister gekeken met de trichoscoop maar ze waren nog transparant anders had ik de grote buds vast gepakt.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.
                Last edited by QnQ; 8 July 2020, 21:17.

                Comment


                  #9
                  Is het guerilla ?
                  Ja dat haal ik niet uit de vraagstelling bovendien had het dan in het guerillaforum moeten staan.

                  * alle fotos mogen gewoon bij elkaar!
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      pak je die paraplu en plak je er nog wat (nep) planten aanvast ofzo hehe

                      Comment


                      • Dikkie Tevreden
                        Dikkie Tevreden commented
                        Editing a comment
                        is ook nog door mijn gedachten gegaan

                      • Dikkie Tevreden
                        Dikkie Tevreden commented
                        Editing a comment
                        Ik heb nog een ander plekje waar ik de bamboestokken wil bekleden met hedera haha

                      #12
                      Ik heb in mijn guerilla avontuurtjes nog nooii overwogen om een afdakje ofzo te maken.
                      Volgens mij ben je dan gewoon een beetje aan het lot van de natuur over gelaten.
                      En het weer van de laatste tijd is inderdaad niet enorm wenselijk voor onze lieve dames.
                      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                      Comment


                      • Dikkie Tevreden
                        Dikkie Tevreden commented
                        Editing a comment
                        Het lijkt dat ze er toch goed doorheen gekomen zijn. Ik ga morgenochtend nog kijken. Er stond gelukkig een windje tijdens deze natte dagen. Komende week goed weer om ze af te rijpen.
                        Ik had al wat gedroogd en net geproefd. Smaak is erg goed
                        Niks boven een puur natuurtje!
                    Bezig...
                    X