Regen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dikkie Tevreden
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2020
    • 5

    #1

    Regen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben een beginnend avonturier. Heb een paar white widow autoflowers in volle grond. Ze staan vol in bloei en zijn bijna goed. Ik heb ze in de natuur staan en kan geen afdak maken. Aangezien het vanaf vandaag 3 dagen volop regent begin ik aardig in de stress te raken voor toprot. Ik probeer ze zoveel mogelijk uit te schudden maar heeft iemand nog meer tips om mijn oogst te redden? Alvast bedankt!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Het forum buitenkweekverslagen van de afgelopen 10 jaar eens doorlezen en zien wat anderen doen ?


    Last edited by QnQ; 8 July 2020, 11:08.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Schudden= met je handen aan de plant komen = kans op schimmel en rot= onnatuurlijk. Blijf er van af zeker gurilia
      God was never on your side..

      Comment

      • Dikkie Tevreden
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jul 2020
        • 5

        #4
        OK bedankt. Ik wist niet dat je ze beter niet kan uitschudden. Dan stop ik daar gelijk mee en hoop ik op het beste.

        Ik zal de buitenkweek verhalen is doorlezen. Bedankt voor jullie reactie.

        Comment

        • Old dawg
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2020
          • 1266

          #5
          QnQ Die plu zo eenvoudig, echt een bestseller, heb ff zitten googlen daar ts een guerilla kweek doet, moet het onopvallend blijven, toch?
          Hier een suggestie:

          rsz_198d5e96df1f4afd8d4a2eb514912e3c.jpg

          En anders iets maken met camouflage afdekzeil

          fosco-319604-1100x1100.jpg
          Succes.

          Comment

          • Dikkie Tevreden
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jul 2020
            • 5

            #6
            Camouflagenet is zeker een optie maar die plu valt veel teveel op. Het staat nogal in het zicht dan. Nu valt het niet op omdat het tussen andere beplanting staat. Het is sowieso een wonder dat het al zover gelukt is. Daarom zou het zo zonde zijn maar dat is het risico natuurlijk. Op hoop van zegen de laatste 2 weken. Bedankt he

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Heb je foto? Ben nu nieuwsgierig
              God was never on your side..

              Comment

              • Dikkie Tevreden
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jul 2020
                • 5

                #8
                Dit zijn wat foto's. Ik heb gister gekeken met de trichoscoop maar ze waren nog transparant anders had ik de grote buds vast gepakt.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.
                Last edited by QnQ; 8 July 2020, 20:17.

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Is het guerilla ?
                  Ja dat haal ik niet uit de vraagstelling bovendien had het dan in het guerillaforum moeten staan.

                  * alle fotos mogen gewoon bij elkaar!
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Dikkie Tevreden
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2020
                    • 5

                    #10
                    Ja het is guerrilla. Ik zal de volgende keer beter kijken want het was wat overhaast. Foto's lukte niet in één keer maar ik zie nu hoe ik het moet doen

                    Comment

                    • eeltje
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2020
                      • 180

                      #11
                      pak je die paraplu en plak je er nog wat (nep) planten aanvast ofzo hehe

                      Comment


                      • Dikkie Tevreden
                        Dikkie Tevreden commented
                        Editing a comment
                        is ook nog door mijn gedachten gegaan

                      • Dikkie Tevreden
                        Dikkie Tevreden commented
                        Editing a comment
                        Ik heb nog een ander plekje waar ik de bamboestokken wil bekleden met hedera haha
                    • Nederhigh
                      Super Grower
                      Lucky Member
                      • Apr 2012
                      • 1831

                      #12
                      Ik heb in mijn guerilla avontuurtjes nog nooii overwogen om een afdakje ofzo te maken.
                      Volgens mij ben je dan gewoon een beetje aan het lot van de natuur over gelaten.
                      En het weer van de laatste tijd is inderdaad niet enorm wenselijk voor onze lieve dames.

                      Comment


                      • Dikkie Tevreden
                        Dikkie Tevreden commented
                        Editing a comment
                        Het lijkt dat ze er toch goed doorheen gekomen zijn. Ik ga morgenochtend nog kijken. Er stond gelukkig een windje tijdens deze natte dagen. Komende week goed weer om ze af te rijpen.
                        Ik had al wat gedroogd en net geproefd. Smaak is erg goed
                        Niks boven een puur natuurtje!
                    Bezig...