Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje strekt p

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje strekt p

    Korting op 420shop
    beste mensen

    Ik heb een autoflowertje buiten (fast and vast)
    Alleen het weer zit niet zo mee nu zou ik graag voor de dagen dat het niet mooi is
    een lampje voor haar hebben. nu heb ik even zitten lezen en bleek tl wel goed
    voor haar hebben jullie suggesties welk licht ik zou gebruiken ?
    En hoeveel watt het liefst zou ik alles bij een bouwmarkt kunne halen
    alvast bedankt voor de reacties

    mvg
    Jopie

    #2
    Gewoon buiten laten........ een aanhangwagen vol TL balken geeft minder licht dan buiten op een regenachtige dag
    2e
    3e

    Comment


    • G in the making
      G in the making commented
      Editing a comment
      Ze staat nu buiten het is een autoflower denk jij dat ze buiten kan blijven ben bang voor te veel regenwater en kou

    #3
    Waarom doe je nou niet gewoon zoals de meesten hier zo een mooi kweekverslag maken? Ik heb nu al 3 a 4 verschillende topics van je gezien met vragen, die allemaal moeilijk beantwoordt kunnen worden omdat er informatie mist. De bedoeling van zo een kweekverslag is juist dat iedereen weet om wat voor planten het gaat en wat ze meekrijgen aan voeding en dat soort dingen die totaal niet belangrijk lijken, voor jou is het ook makkelijker omdat je dan een soort van dagboek hebt en kan leren van je fouten. D.m.v een kweekverslag kan je zien waar een plantje goed op reageerde en waar minder, als je een kweekverslag had bijgehouden had je misschien ook niet voor de 2e keer strek gehad
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • G in the making
      G in the making commented
      Editing a comment
      Dankje wel voor je reactie

      Goed idee!!
      Ik zit te denken om een klein binne kweekje te doen
      Stel dat gebeurd zal ik hier een verslag van maken

    #4
    Mini tunnelserre , staat ze onder plastiek, zie ik nooit geen strek hier...staat ze zongericht?
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #5


      Zo staan ze droog en toch in de wind

      (check de kweekverslagen van andere kwekers dan zie je de oplossingen)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X