Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schimmels bij zaailingen door regenachtig weer ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Schimmels bij zaailingen door regenachtig weer ?

Korting op 420shop
    Hallo
    Ik ben een beginnende kweker en heb nu een speedy chile zaailing van een week oud in een 29l pot. Die staat meestal buiten, maar ik vraag mij af als het boven de 25° is en de luchtvochtigheid tussen 50 en 90 ( vooral s'nachts), maar overdag is het nu ook een paar dagen regenachtig, maar ook nog steeds warm. Zet ik ze dan best binnen of laat ik ze gewoon buiten voor schimmels, meeldauw enzo?

Lekker buiten laten staan met deze temperaturen. Kunnen ze wel tegen, hoor.

Comment

Oké, dankuwel en ja heb een afdakje.

Comment

Mijn toch al trieste Fast Eddy lijkt de hitte niet de overleven. Kreeg wegens vakantie wat te laat schaduw. (En ja, hij kreeg wel water)
      Succes met kweken!

Comment

• Kjell
        Kjell commented
        Editing a comment
        Ah oei en dankuwel!

Als je nou voor elke vraag een topic gaat openen kun je beter een kweekverslag starten dan kun je daar alles vragen en heb je alles bij elkaar.
      Ook veel makkelijker voor degenen die je willen volgen of je vragen beantwoorden dan hoeven ze niet steeds vanalles te vragen of op te zoeken.

tis maar een ideetje he...
      Eigenlijk ook omdat je kennelijk nog nooit een plant van dichtbij hebt gezien dus is alles nieuw voor je.
      Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

• Kjell
        Kjell commented
        Editing a comment
        Ja ik heb er al 1 maar op een andere site ik wist eerst niet dat dit hierop ook kon

​​​​​.

​​​​​​
      De Bloemen Van Bri

Comment

Er staan hier honderden kweekverslagen van zowel binnen als buitenkweek.
        Check de "home pagina" van het forum voor een overzicht van alle subforums.
        Als je de kweekverslagen al niet gezien hebt dan heb je vast ook heel wat andere forums vol info gemist.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X