Zelfde zaad, andere uitkomst??!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dirkiemannetje
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2020
    • 28

    #1

    Zelfde zaad, andere uitkomst??!

    Korting op 420shop
    Beste,
    Mijn eerste keer autoflower, eerste keer wiet laten groeien, eerste forum account aangemaakt. Hoop eerste keren. Mijn vraag: alle drie deze plantjes zijn new york Diesel zelfde tijd geplant en zelfde tijd in de grote pot, zelfde fouten gemaakt etc. Ik vraag me nu af. Kan ik die top al knippen en de rest nog even laten groeien? Zie ik iets over het hoofd waarom de één , aan het bloeien is (en veeel kleiner dan de rest) , de andere in de bloeifase is en de laatste nog in de groeifase is. Tips? Suggesties?
    Dank jullie.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by QnQ; 20 August 2020, 16:59.
  • EasyW
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Oct 2018
    • 406

    #2
    Er is maar één foto zichtbaar helaas...... die plant is maar net in bloei zo te zien dus die zou ik nog lang niet knippen
    2e
    3e

    Comment


    • Dirkiemannetje
      Dirkiemannetje commented
      Editing a comment
      Ow dan gaat er iets niet goed. Ik post een paar foto's erbij. Op mijn scherm zie ik er stuk of 8. Het is me nog niet duidelijk.
  • Dirkiemannetje
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2020
    • 28

    #3
    IMG_20200820_153600.jpg IMG_20200820_170356.jpg IMG_20200820_155912.jpg IMG_20200820_153631.jpg IMG_20200820_153610.jpg IMG_20200820_170356.jpg IMG_20200820_153600.jpg IMG_20200820_153610.jpg IMG_20200820_170356.jpg IMG_20200820_153556.jpg
    Attached Files
    Last edited by QnQ; 20 August 2020, 17:02. Reden: foto's op medium formaat gezet

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Nog een week of 6-7

      Meh, tis niet te zeggen zo. De ene bloeit, de ander niet, de toppen zijn vrij mager.
      Staan ze wel 24/7 buiten, want het lijkt alsof ze licht tekort komen.

      10 fotos van 3 planten maar er staat nergens dit is plant1, dit is plant2 en dit is plant 3.
      Dus voor mij onmogelijk om een goeie richt-tijd te geven.

      Ik zal dit topic even verplaatsen want je zit nu gezellig in de introductie te posten.
      Introductie is alleen om jezelf voor te stellen.
      Last edited by QnQ; 20 August 2020, 17:05.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Fruttella
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2019
        • 207

        #5
        Je mag ze ook wat voeding beginnen geven , de onderste bladeren beginnen te vergelen .
        En dan hopelijk nog veel zon en wachten ,...... en wachten .

        Comment


        • Fruttella
          Fruttella commented
          Editing a comment
          En ik zou autoflowers niet verpotten,
          Direct in een grote pot .
          Als je tijdens het verpotten de plant beschadigd loopt ze vertraging op die je niet meer kunt inhalen.
      • Waldpiek
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Jul 2019
        • 337

        #6
        Ik ben 1m95, mijn jongere broer 1m80. Zelfde ouders

        De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

        Comment

        • wietzaadje
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2010
          • 65

          #7
          Het lijkt mij er eerder op dat je één plant hebt die niet 'auto-flowered'.
          Maar wel een relaxte Diesel half oktober

          Comment

          • Dirkiemannetje
            Senior Stoner
            Member
            • Aug 2020
            • 28

            #8
            Dank voor jullie reacties!

            Comment

            Bezig...