Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TIP: Help mijn blad kleurt licht.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TIP: Help mijn blad kleurt licht.....

    Korting op 420shop
    Ik heb nu vandaag al 3 posts met soort van dezelfde titel/problemen gezien, zie titel hierboven...

    Voor de buitenkwekers: stel je voor, je bent 24/7 opgesloten op kantoor, het enige licht wat je ziet is TL en wat gefilterde zonnestralen door het raam. Nu is het zomer en zegt de directie weet je wat gaan jullie maar lekker buiten zitten, smeer je jezelf niet in kan je er donder op zeggen dat je verbrandt,dit komt omdat je huid (nog) niet gewend is aan het felle zonlicht, uitzonderingen daargelaten.

    VOOR WIETPLANTJES WERKT DIT PRECIES HETZELFDE.

    Dus heb je je plantjes vertroeteld door ze binnen te houden terwijl ze naar buiten moeten moet je ze dus voorzichtig laten wennen.

    De Bloemen Van Bri

    #2
    Goede tip
    Hoe had je dan gedacht deze te laten wennen? Een paar uur in de zon en dan een paar uur in de schaduw? Een dag of twee in de schaduw en dan in de volle zon?
    Geduld is een schone deugd.
    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      ja of een leuke parasol ofzo voor de eerste dagen of misschien een afdakje, ligt maar net aan wat de mogelijkheden zijn, beste is natuurlijk gewoon direct naar buiten vanaf zaad, is mijn mening.

    • Conqueringlion
      Conqueringlion commented
      Editing a comment
      roeien met de riemen die je hebt is altijd de beste optie natuurlijk
Bezig...
X