Luxeprobleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vdw1986
    Stoner
    Member
    • Sep 2020
    • 24

    #16
    hoi, het is hier bloetijd en alles is goedgekomen.

    Hopelijk blijft het een goede nazomer zodat we gespaard blijven van te veel toprot
    Attached Files

    Comment


    • Monthoom
      Monthoom commented
      Editing a comment
      Ziet er goed! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Vanaf donderdag word regen verwacht.

    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Zit hier ook op het weer te letten, de afgelopen dagen was het geweldig hier.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #17
    Is de bloei al een beetje begonnen?
    God was never on your side..

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Effe inzoomen op de foto's dan zie je de pruikjes, Bella.
  • vdw1986
    Stoner
    Member
    • Sep 2020
    • 24

    #18
    Ja jongens,. De toprot zit er serieus in. Iedere dag mag ik wel iets wegsnijden van een hoofdtop. De vraag van 1 miljoen: blijven wegsnijden of mijn verlies nemen en volledig omleggen?

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #19
      Als je nu omleg en dat baby pruikje droogt dan houd je nog niks over
      God was never on your side..

      Comment

      • vdw1986
        Stoner
        Member
        • Sep 2020
        • 24

        #20
        Ja Belladonna, de babypruikjes zijn toch al iets groter .

        Comment

        • vdw1986
          Stoner
          Member
          • Sep 2020
          • 24

          #21
          Geen scherpe foto's, er was veel wind
          Attached Files

          Comment

          • Haze smoker
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 871

            #22
            Vrees dat die toch nog wel 3 a 4 meschien wel langer nog moet
            heb je een microscoop om te kunnen kijken hoe ver ze al zijn ?

            Comment

            • vdw1986
              Stoner
              Member
              • Sep 2020
              • 24

              #23
              Trichomen komen al overwegend melkachtig maar ik zie nog niet veel amber

              Comment


              • Haze smoker
                Haze smoker commented
                Editing a comment
                Dam zou je al een deel kunnen oogsten ( om toch al wat te hebben ) en een deel kunnen laten staan en kijken of die het redden en niet ook top rot krijgen
                En als je een stuk af knipt met rot
                Doe er dan eerst een klein plastic zakje over want als je met die top over je plant beweegt of er tussen door vallen er al een hele hoop extra schimmel sporen uit wat de boel dan weer verergert
            • Monthoom
              Stoner
              Member
              • Aug 2021
              • 21

              #24
              Jammer dat je zoveel rotten plekken tegenkomt. Het kan helaas bijna ook niet anders met dit wisselvallige weer. Misschien kan je de topjes verwijderen die het meeste witte trichomen bevatten. Dan heb je in ieder geval een deel al kunnen oogsten. Misschien dat het overslaat over de hele plant en dan gaan deze toppen verloren.

              Comment

              • vdw1986
                Stoner
                Member
                • Sep 2020
                • 24

                #25
                Ik bekijk het dag op dag maar we zien wel. Wel jammer natuurlijk

                Comment

                • vdw1986
                  Stoner
                  Member
                  • Sep 2020
                  • 24

                  #26
                  toch bedankt voor de reacties
                  Ik hou jullie op de hoogte.

                  De topjes die aangetast werden zijn veilig verwijderd maar ik hou mijn hart vast voor de komende dagen.
                  Het weer valt al bij al wel mee maar ik denk dat de ochtend dauw ze niet echt goed doet...

                  Vorig jaar bitter weinig last van gehad. Het is dezelfde strain dus voor mij is het een vraagteken.
                  Aan alle andere buitenkwekers alvast veel succes gewenst

                  Comment

                  Bezig...