Iemand idee wat dat zou zijn? groetjes
Northern light auto van rqs
Collapse
X
-
-
Ik heb dat ook her en der op mijn baadjes. Volgens mij komt dat door de regendruppels die op het blad blijven liggen waarna de zon er op gaat schijnen. De druppel werkt dan als een vergrootglas en maakt een plekje op je blad. Niks ergs lijkt mij. -
Ja hoor, dat is het gevolg van buitenwiet kweken en valt in te delen in de categorie; scheurtjes, gaatjes, vlekken, verkleuringen etc. Als je naar andere willekeurige planten kijkt buiten kom je ook van alles uit die categorie tegen. Volkomen onschadelijk, groeit je plant gewoon doorheen.
-
-
Beste mensen, zou dit te veel voeding zijn ?Attached FilesComment


Comment