wanneer beste tijd?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bigbang
    Retired
    • Apr 2009
    • 72

    #1

    wanneer beste tijd?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik wou deze zomer een keer een rondje buiten doen, autoflower big devil.
    maar wanneer is nou echt (bijna) precies de juiste tijd om ze buiten te zetten?
    als het bloedheet is en de zon veel schijnt? of nu al? of zou dat veel schelen in de opbrengst?
    ze moeten eerst nog goed opkomen dus naar buiten zal pas over een week of 5 zijn, maar ik zou graag willen weten wat het beste is.

    moet ik er nog voeding bij doen? of zit er voldoende voeding in de aarde van de growshop voor de groeiperiode? nog geen aarde gehaald maar dit word igg met voeding erin.
    zou ik wel wat toe kunnen voegen tijdens de bloei?

    bedankt

    grtzzz
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: wanneer beste tijd?

    Verplaatst naar Vragen Buitenwiet Kweken
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #3
      Re: wanneer beste tijd?

      Gewoon nu buiten zaaien. Het heeft thans geen enkele zin om binnen voor te groeien. De kans dat je iets verkeerd doet is groot. Als je buiten kweekt en je doet er zo weinig mogelijk aan des te groter is de kans dat je niets verziekt: wiet is net onkruid.

      Comment

      • spike
        Retired
        • Jul 2010
        • 7

        #4
        Re: wanneer beste tijd?

        hoi heb ww al 3 weken buiten staan en goed dat ze gaan hoop op een vette oogst mzzl pablo

        Comment

        • DoobeyDoobey
          Retired
          • May 2011
          • 11

          #5
          Re: wanneer beste tijd?

          Ik vroeg het mij dus ook al af.
          de bloei wordt automatisch ingezet maar eenmaal in de bloei kunnen bloeivoeding en exploders toch wel bevorderen ? lijkt me wel tenminste

          Comment

          Bezig...