Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer beste tijd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer beste tijd?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik wou deze zomer een keer een rondje buiten doen, autoflower big devil.
    maar wanneer is nou echt (bijna) precies de juiste tijd om ze buiten te zetten?
    als het bloedheet is en de zon veel schijnt? of nu al? of zou dat veel schelen in de opbrengst?
    ze moeten eerst nog goed opkomen dus naar buiten zal pas over een week of 5 zijn, maar ik zou graag willen weten wat het beste is.

    moet ik er nog voeding bij doen? of zit er voldoende voeding in de aarde van de growshop voor de groeiperiode? nog geen aarde gehaald maar dit word igg met voeding erin.
    zou ik wel wat toe kunnen voegen tijdens de bloei?

    bedankt

    grtzzz

    #2
    Re: wanneer beste tijd?

    Verplaatst naar Vragen Buitenwiet Kweken
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: wanneer beste tijd?

      Gewoon nu buiten zaaien. Het heeft thans geen enkele zin om binnen voor te groeien. De kans dat je iets verkeerd doet is groot. Als je buiten kweekt en je doet er zo weinig mogelijk aan des te groter is de kans dat je niets verziekt: wiet is net onkruid.

      Comment


        #4
        Re: wanneer beste tijd?

        hoi heb ww al 3 weken buiten staan en goed dat ze gaan hoop op een vette oogst mzzl pablo

        Comment


          #5
          Re: wanneer beste tijd?

          Ik vroeg het mij dus ook al af.
          de bloei wordt automatisch ingezet maar eenmaal in de bloei kunnen bloeivoeding en exploders toch wel bevorderen ? lijkt me wel tenminste

          Comment

          Bezig...
          X