bloeien?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • manu8152
    Stoner
    Member
    • Sep 2008
    • 22

    #16
    Re: bloeien?

    Nelis,

    Je plant ziet er goed uit en naar mijn menig een vrouwtje, gewoon afwachten, das het grote voordeel van buitenkweek, eigenlijk moet je er niet veel voor doen...

    Succes

    Comment

    Bezig...