Helemaal nat
Collapse
X
-
Re: Helemaal nat
Gelukkig ziet Bella ook de lol er nu van in
Trouwens de TOProt in jouw Wortels (
) is waarschijnlijk gewoon Pigment, (zeg maar zoals jij ook bruin wordt in de zon) , dit zal later omgezet worden in bladgroen
Hierna zal je na enkele weken geen verschil meer zien met een gewone plant.
Voordeel hiervan is dat je na het oogsten zeg maar gewoon de plant uit de pot rukt, omdraaid, en gewoon verder kweekt.
Succes!!
Greetz__________________________________________________ ______________
When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.
sigpicComment
-
Water is gevaarlijk voor je plantjes hoor! Die moeten thee krijgen, liefst wietthee, maar muntthee lusten ze ook wel. Volgende keer als het regent een plastiek zakje over je plant trekken en goed toe maken dat er geen lucht bij kan!!!!
Nene, serieus, kan geen kwaad hoor water, dat drinken ze namelijk. Oww, net zoals ons, toch?Stap voor stap geraken we er wel.Comment
-
Is je plant nat geworden?
Ja dan is er geen redden meer aan. Ik zou hem omhakken!Comment
-
ik geef altijd jus van speklappen, zonder extra zout maar wel met paprikapoeder en afhankelijk van de wietsoort ofwel cacao danwel knoflookpoeder. Even af laten koelen en dan dun (niet meer dan 0,5cm) erop smeren. gaan ze ook mooi van glanzen btw , al zag ik in dit topic goeie tips hoe je dat anders kan aanpakken.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Mito ik denk dat Alien een grapje bij jou gedaan had
God was never on your side..Comment
-
Nat, nee toch.
Stappenplan volgen:
1) Haardroger op de blaadjes richten
2) De pistels droogphonen
3) Het geheel met krultang afwerken
4) Rastagel indoen
5) Breng de plant naar de agent
6) Door de capillaire werking trekt de agent de plant tot in de wortel droog.Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek
The plant of today, makes the planet of tomorrow.Comment
-
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
-
-

Comment