Helemaal nat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Peterww
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 492

    #31
    Re: Helemaal nat

    Oorspronkelijk geplaatst door KrisChronic
    Ik heb ook maar aliens advies opgevolgd,maar nu heb ik toprot in me wortels!!!
    wat nu....HELP!!!
    Gewoon wat Round-up meegeven in het water, hierna zul je zien dat de toprot volledig verdwijnt.

    haha
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment

    • HR83
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 1046

      #32
      Re: Helemaal nat

      Gelukkig ziet Bella ook de lol er nu van in

      Trouwens de TOProt in jouw Wortels () is waarschijnlijk gewoon Pigment, (zeg maar zoals jij ook bruin wordt in de zon) , dit zal later omgezet worden in bladgroen

      Hierna zal je na enkele weken geen verschil meer zien met een gewone plant.

      Voordeel hiervan is dat je na het oogsten zeg maar gewoon de plant uit de pot rukt, omdraaid, en gewoon verder kweekt.

      Succes!!

      Greetz
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment

      • Modest
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 1390

        #33
        Re: Helemaal nat

        Water is gevaarlijk voor je plantjes hoor! Die moeten thee krijgen, liefst wietthee, maar muntthee lusten ze ook wel. Volgende keer als het regent een plastiek zakje over je plant trekken en goed toe maken dat er geen lucht bij kan!!!!
        Nene, serieus, kan geen kwaad hoor water, dat drinken ze namelijk. Oww, net zoals ons, toch?
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        • Wierie Wierie
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 848

          #34
          Re: Helemaal nat

          Is je plant nat geworden?

          Ja dan is er geen redden meer aan. Ik zou hem omhakken!
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment

          • smokeykev
            Retired
            • Mar 2009
            • 1533

            #35
            Re: Helemaal nat

            yup voor te kweken moet je hem weedthee geven, per halve gram opbrengst het aftreksel van 1 gram weed....

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #36
              Re: Helemaal nat

              ik geef altijd jus van speklappen, zonder extra zout maar wel met paprikapoeder en afhankelijk van de wietsoort ofwel cacao danwel knoflookpoeder. Even af laten koelen en dan dun (niet meer dan 0,5cm) erop smeren. gaan ze ook mooi van glanzen btw , al zag ik in dit topic goeie tips hoe je dat anders kan aanpakken.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #37
                Re: Helemaal nat

                Lees net op de chat:
                roundup : krijg je daar mooie ronde toppen van ?

                Dat wil ik ook wel eens weten???
                Ik heb nog een pint staan van de boer, onverdund, dus zullen wel 16"wielkappen van een Volkswagen worden dan....

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #38
                  Re: Helemaal nat

                  Mito ik denk dat Alien een grapje bij jou gedaan had
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Dissi
                    T.H.C. Master
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2010
                    • 512

                    #39
                    Re: Helemaal nat

                    Nat, nee toch.
                    Stappenplan volgen:
                    1) Haardroger op de blaadjes richten
                    2) De pistels droogphonen
                    3) Het geheel met krultang afwerken
                    4) Rastagel indoen
                    5) Breng de plant naar de agent
                    6) Door de capillaire werking trekt de agent de plant tot in de wortel droog.
                    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #40
                      Re: Helemaal nat

                      Oorspronkelijk geplaatst door vale

                      roundup : krijg je daar mooie ronde toppen van ?
                      ik wacht nog even op de introductie van "square-up" vale, ben wel geinteresseerd in wat topdressing hihihi
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      • Weedman010
                        Senior Stoner
                        Member
                        • May 2011
                        • 27

                        #41
                        Re: Helemaal nat

                        thanks for the tips.
                        Me plant is helemaal kapot

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #42
                          Re: Helemaal nat

                          Zal wel van de stront komen poep
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • Weedman010
                            Senior Stoner
                            Member
                            • May 2011
                            • 27

                            #43
                            Re: Helemaal nat

                            zou kunnen, ik had er niet zoveel op moeten smeren

                            Comment

                            • basbenton
                              Stoner
                              Member
                              • Feb 2011
                              • 22

                              #44
                              Re: Helemaal nat

                              Oke?? Waar gaat dit heen?
                              FUCK THE POLICE COMING STRAIGHT FROM THE UNDERGROUND

                              Comment

                              • HR83
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 1046

                                #45
                                Re: Helemaal nat

                                Naar mito 's uber kweek master technieken
                                __________________________________________________ ______________

                                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...