Dringend advies IVM toppen nodig

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wack
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2023
    • 5

    #1

    Dringend advies IVM toppen nodig

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb 2 autoflowers staan (organic earth Forest haze)

    Ze hebben een goede vegetatieve fase gehad van 3 maand (+2m in lengte, veel en mooie grote bladeren, geen verkleuringen) en 1 ervan begint nu buds te krijgen.

    Het lijkt mij plots een mannetje te zijn?
    Klopt dit? En kan dat zo laat uitblijven?

    Plant onmiddelijk vernietigen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • wack
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2023
    • 5

    #2
    Nog een foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Rreppellsteeltjam
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2018
      • 1955

      #3
      Yep, hermafrodiet heet dat.

      Geen galyxen of topvorming te zien maar alleen ballen?

      Dan heeft zon plant geen nut.

      Teveel ballen om te verwijderen en geen of weinig topvorming?

      Dan heeft zon plant geen nut.

      Veel topvorming en een paar ballen die je kan verwijderen?

      Dan heeft zon plant nut, maar alleen met veel aandacht.

      Comment

      • wack
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Aug 2023
        • 5

        #4
        Heb elders de raad gekregen ze asap te liquideren.
        zie nergens ook maar enige haren in de buds komen.
        De zaadzakjes zijn ook nog groen en niet klaar, ik heb de beter Safe dan sorry kaart getrokken, zeker omdat de andere plant nog niet topt.

        Heb de plant daarnet geliquideerd. Rip

        Comment

        • NewNoobie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • May 2022
          • 2070

          #5
          Weg daarmee. Van welke zaadboer is dit?

          Comment

          • Yuna
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2023
            • 185

            #6
            Ten eerste is dit absoluut geen autoflower,laten we daarmee beginnen.

            Welke Breeder is dit?

            En wat betreft het geslacht overduidelijk herma.

            Comment


            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Nee, het is een zuivere man. Probeer alsjeblieft weg te blijven van "overduidelijk"-achtige uitspraken als het niet overduidelijk of een geheel incorrecte uitspraak is.
              In een herma zien we normaliter 80% vrouwelijke bloei met een 20% mannelijk. Nu zijn er omgekeerde herma's die andersom de verhouding hebben.
              Ik zie helemaal geen pistils in deze bloemen, alleen de sprietjes uit de bladoksels, maar die hebben mannen en vrouwen allebei. Dus als er 100% geen vrouwelijke bloei te zien is, en 100% wel mannelijk, dan is het niet overduidelijk herma..
          • Heyz
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2022
            • 361

            #7
            Welke toppen..

            Overigens staat de breeder erbij; Organic Earth.

            Maar zijn ze beide zo dan? En heb je deze bij hun gekocht of van iemand?

            Lijkt wel hennep
            ronde 3 - ronde 2 - ronde 1

            Comment

            • wack
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Aug 2023
              • 5

              #8
              De andere doet het wel goed. Eerste witte haren komen erop

              Had zaadjes online besteld bij organic earth in maastricht

              Comment

              • klos73
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2023
                • 108

                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door Heyz
                Welke toppen..
                Lijkt wel hennep
                Hennep is het sowieso lijkt me. Voor u gespot langs de Linde bij Ossenzijl:

                2013_13570hennep.jpg

                Mijn ogen rolden bijna uit de kassen toen ik er langs fietste. Wow....., dacht ik.... Dat is pas een gedurfde guerrilla kweek....

                Comment

                Bezig...