70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #16
    Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

    Dus de mannetjes worden toch gerooid! Ik vond het namelijk vreemd. Trouwens het hasj maken vond ik interessant. Er was een 1e klop, de beste dus, een 2e klop, wat minder en een 3e klop nog minder van kwaliteit. Er werden ook "zeepjes" geperst, maar dat was misschien wel een 4e klop vermengd met gemalen blad: van die keiharde plakken die zo slecht branden.

    Comment

    • KIFKIF
      Junior Stoner
      • Jun 2011
      • 17

      #17
      Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

      jaa , de mannetjes worden idd gerooid of gekild , het kost de boeren 20 euro per mankracht per dag om de mannetjes te verwijderen en een gemiddelde boer is ongeveer 1000 tot 1500 euro kwijt per jaar aan het verwijderen van mannetjes.

      wat betreft de zeepjes soort hasj dat is 1ste kwaliteits troep en zou verboden moeten worden , er gaan chemische dingen in zoals motor olie en boomhars en vervolgens geplet door 2 heavyweight honkballers die elk met een zware knuppel de hasj als het ware kapot slaan .,
      gelukkig is er niet veel meer vraag naar deze troep en kom je het nauwlijks meer tegen , er gaat niets boven de 1ste klop ja , die is zo zuiver zijn dat je uit 100 kg droge kifplant er maar 200 gram uithaalt ...........
      Last edited by KIFKIF; 30 June 2011, 12:53.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #18
        Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

        Dit kon ook weleens helpen Kifkif : http://www.eminfo.nl/
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • KIFKIF
          Junior Stoner
          • Jun 2011
          • 17

          #19
          Nadat er gezaaid is in februari duurt het ongeveer 1 maand voordat het geslacht bekend is , in principe zouden de mannetjes verwijderd kunnen worden ,

          mijn vraag nu : de lege plekken die ontstaan zijn ; kunnen die opgevuld worden met stekken die geknipt worden van de overgebleven vrouwelijke planten ? de buitentemperatuur van maand maart is ongeveer 20-23 graden en de luchtvochtigheid is 85 procent .



          bedankt voor deze link , jammer dat deze hier niet te verkrijgen zijn , EM-1 en rietsuikermelasse klinkt goed .
          Last edited by ceBep; 1 July 2011, 14:45. Reden: dubbel post

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #20
            Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

            Interessant spul idd, jammer van die verkrijgbaarheid (al valt dat vast wel een mouw aan te passen)

            Wat betreft je vraag > natuurlijk kan dat, maar die stekken hebben dan natuurlijk wel een groeiachterstand. De temperatuurrange die je noemt grenst aan de ideale, zeker met die luchtvochtigheid.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • tumble trimmert
              Banned
              • Mar 2010
              • 3610

              #21
              Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

              is eigenlijk wel leuk allemaal,maar kom op met die foto,s

              Comment

              • KIFKIF
                Junior Stoner
                • Jun 2011
                • 17

                #22
                Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

                ja leuk he , Zodra ik wat fotos heb zal ik ze plaatsen , ben momenteel ff uit de bergen en vakantie aan het vieren aan de kust met veel bruikbare vrouwtjes .

                cheeeers
                Last edited by ceBep; 1 July 2011, 14:46. Reden: verkeerd quoten

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #23
                  Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

                  niet telang vakantie vieren anders moet je er grond bijkopen

                  Comment

                  • KIFKIF
                    Junior Stoner
                    • Jun 2011
                    • 17

                    #24
                    Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

                    Cannabis_Vallee_Valley10.jpg mooi groen (mannetjes en vrouwtjes )



                    Cannabis_Champs_Field3.jpg Kale Harie nadat de mannetjes verwijderd zijn ....... is het niet om te huilen


                    de bovenstaande fotos zijn van Dr.geograaf Pierre-Arnaud Chouvy pioneer op gebied van aardwetenschappen , de omgeving waar de fotos genomen zijn behoort tot onze gebied , die trouwens altijd openstaat voor onderzoekers , liefhebbers en wetenschappers .


                    orginele fotos volgen later in het jaar.


                    * Moderator Vale mijn excuus voor het verkeerd quoten , het zal niet meer voorkomen *
                    Last edited by KIFKIF; 1 July 2011, 21:01.

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #25
                      Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

                      Lees dit topic eens door KIFKIF:

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-en-quoten

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #26
                        Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

                        mm, maar eens een aanvraagje doen bij de staat voor een studiereis Marocco
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • KIFKIF
                          Junior Stoner
                          • Jun 2011
                          • 17

                          #27
                          Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

                          DSC00969.jpg


                          Ben een weekje de bergen in geweest en wou deze foto hier plaatsen omdat jointjedraaien.nl gewoon top is .
                          Attached Files
                          Last edited by KIFKIF; 15 July 2011, 15:05. Reden: extra foto bijgevoegd....

                          Comment

                          • misto
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 1011

                            #28
                            Re: 70 procent onbenut !!!!!!!!!!!!

                            vet kifkif suc6 ermee
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment

                            Bezig...