Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken met autoflower maar groeifase in kweektent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eigen schema's
    Attached Files

Comment

Hallookes iedereen,

Hier zijn we terug maar met niet zo goed nieuws Jaloersheid is echt een lelijk beestje in de mensheid.
      Donderdagavond de blauwe helden over de vloer gekregen omwille een zogezegde anonieme telefoon gekregen dat er doorfringende geur van bij mij achteraan kwam en veel blabla
      uiteindelijk hebben ze de 2 grootste wedding cakes meegenomen de klootzakken. Positieve is dat ze de milky way f1 en wedding cake3 niet gezien hadden en deze nog in mijn bezit zijn.
      Zeer jammer maar niets aan te doen.

Onze wedding cake3 staat heel mooi in bloei. Deze week ben ik bezig geweest met het ontbladeren/snoeien van haar.
      De witte haartjes groeien naar elkaar toe en beginnen rustig aan knoppen te worden. Ookal zit zij maar in een 15l pot, ze drinkt het meeste van allemaal
      Vandaag heeft ze voor 3de x deze week 2l water gekregen met volgende: 7.5ml terra bloom - 1ml power roots - 3ml sugar royal - 3ml power buds - 1.5ml pk 13/14
      Verder is ze heel gezond en kan ze de voeding goed verdragen

De milky way f1 is nu ook overduidelijk de bloeifase in gegaan. Haar heb ik deze week ook ontbladerd/gesnoeid. Heb dit in 3-4x gedaan zodat ze iedere sessie weinig last van kreeg
      Deze drinkt wel minder maar als de grond zegt van ben nog vochtig genoeg, dan luisteren wij
      haar heb ik deze week 2x bewatert/bevoedt met volgende : heb haar 2x 1.5l water gegeven met telkens :: 5ml T bloom / 1ml p roots / 2ml sugar royal / 1ml pk 13/14 / 1ml p buds
      Verder ziet ze er ook heel gezond uit
      Attached Files

Comment

• Levi
        Levi commented
        Editing a comment
        Ai ai, das het nadeel van buiten en buren, gelukkig heb je nog wel wat staan dan. Ben je niet bang dat ze weer komen dan?

• James Blunt
        James Blunt commented
        Editing a comment
        Ai, dat is minder zeg. Ik heb hier ook twee wedding cake auto's staan die ongeveer net zo ver zijn als de jouwe (2 maanden oud en 3e week in bloei) maar ik vind dat er vrij weinig geur afkomt tot nu toe. Succes met de laatste 2 in ieder geval!

Natuurlijk dat de vrees en risico er in zit. Zal altijd zo blijven. Nuja heb gisteren dan maar vlug een titan f1 in koffiefilter gestoken voor toch nog iets te hebben.
      de wedding cake is toch 76cm, de milky zal rond de 50cm hangen. Ik denk wel dat die aardig zullen smaken. Ze beginnen geurdoordringend te worden, de haartjes beginnen in torentjes naar omhoog te kruipen...
      Ik moet toch toegeven dat ondanks ik redelijk voorbereid was toch 2 fouten gemaakt heb dat mij al 15-20% extra opbrengst gaat gekost hebben.
      1) veel te weinig direct zonlicht. Normaal gingen ze in de ochtend de tuin en in de avond mochten ze aan de veranda staan, toen zouden ze +/- 12u direct zonlicht gehad. Nu heb ik ze op mijn koertje moeten zetten en regelmatig meegaan met de zon. Hier hebben ze max van 10u tot 17-18u in de zon gestaan.
      2) veel te veel ontbladerd en verwijderd. De milky en cake3 zijn aardig goed geluk maar bij de 1 en 2 heb ik teveel in teweinig sessies. De cake1 stond op 92cm met mooie hoofdcola. Den cake2 stond op 84cm
      en nu staan ze op den bureau😉.MAAR we hebben wel 1 Positieve punt en zeker geen onbelangrijke: qua voeding en bewatering zat/zit ik perfect 👌
      och ja nu is het toch telaat om nog iets deftigs te beginnen. Voor volgend jaar heb ik een veel betere plek en een plek waar er niemand rondloopt, en ik wel wat optics heb.
      Dankje allemaal voor degene die meelezen.
      Het plezier is er wel een beetje af nu. Maar de liefde voor zal nooit verdwijnen

OK. Maandag of dinsdag verhoog ik het watergeven van 1-1,5l naar 1.5 - 2l om de 2-3dagen
      wedding cake3: 5ml t bloom, 2ml s royal, 1ml pk 13/14, 1ml p buds

De milky way geef ik om de 2-3dagen 1 - 1,5l water met: 3ml t bloom, 1ml p roots, 1ml p buds, 2ml s royal, 0.5ml pk 13/14

Woensdag zal ik trg enkele fotos plaatsen
      tot dan beste mensen

Comment

Hallo iedereen we zijn er terug,
        We naderen start van week7 en de wedding cake ziet begint er al aardig uit te zien. Gezien de kleur van de bladeren en hoe ze hangen/staan zegt mij dat ik perfecte geef qua voeding
        de trichomen beginnen ook aardig zichtbaar te worden en de haartjes beginnen bruin te worden
        Lekker geurtje trouwens ook. Kan mij iemand bevestigen welke deze zou zijn/nog nodig hebben
        (Van zaad naar oogst 8-9w). Ik geef haar 2-3x/week: 4ml t bloom, 2ml sugar royal, 1ml green sensation

De milky way staat er ook heel mooi bij. Ookal is ze maar 50cm geworden, ze begint haar aardig te tonen in de breedte en qua aanmaak toppen. Hier ook structuur en kleur van bladeren zijn zuiver en dus perfect toediening vn mijn voeding.
        de toppen beginnen dichter en dichter naar elkaar toe te komen.
        (vn zaad naar oogst 10-11w) deze geef ik 2-3x/week: 4ml t bloom, 2ml s royal, 1.5ml pk 13/14, 1ml p buds
        Volgende week start ik met ofwel green sensation ofwel de epic-boost van hy-pro

Bij deze heb ik jullie hulp nodig. Deze onbekende is van een vriend die ik raar maar heb kunnen redden na de fantastische snoeibeurt die mijn makker gegeven heeft. Kunnen jullie mij soms vertellen welke week deze zou zijn? ( ik schat 3-4de week bloei)
        Alsook wou ik vragen of hij deze plant mag afbloeien in tent (met 6x40w tl-lamp, 3x warmwit, 3x koudwit)
        Attached Files

Comment

• Levi
          Levi commented
          Editing a comment
          Moeilijk te zien maar waarschijnlijk week4 bloei

Hee dat is echt ruk man...dat is al bijna 40 jaar mijn angst,....maar gelukkig nooit gebeurd.

Gelukkig had je nog wat staan en ben je nog niet helemaal leeg.
        If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

Comment

Hoeveel weken denken jullie dat de wedding cake auto, de milky wayf1 en onze onbekende autoflower??
          Attached Files

Comment

• Levi
            Levi commented
            Editing a comment
            Wat is wat

foto 1 en 2 is die onbekende
          foto 3 en 4 is de milky way
          foto 5 en 6 is de wedding cake auto
          (we beginnen boven van links naar rechts 1 2 3
          4 5 6 )

Comment

27/07
            ---------
            Hier zijn we alweer met een vlugge update:

1) onze onbekende zit in haar allerlaatste fase. De pistils zijn al aardig bruin/oranje maar als ik de trichomen bekijk zijn de meeste nog glashelder..
            Ik denk dat deze oogstklaar zal zijn binnen 7-10 dagen. Morgen ga ik haar nog een laatste keer voeding geven op 1l water maar wel een halve dosis: 2,5ml terra bloom, 1,5ml sugar royal, 0.5ml green sensation
            Binnen 3dagen ga ik ze een 1ste keer spoelen

2) Onze wedding cake2 auto is ook haar allerlaatste fase ingegegaan. de toppen zouden nog een beetje kunnen opzwellen. De trichomen beginnen er veel melkachtig uit te zien maar nauwelijks tot geen amberkleurige al aanwezig
            Ik schat dat deze ook een 7- a 10 tal dagen nog nodig heeft. Deze heeft vandaag haar laatste keer voeding gekregen. Op 1,5l water : 4ml T bloom, 2ml S royal, 1ml G sensation, 0,5ml hy-pro epic-boost

3) Onze Milky way f1 is volop bezig met de aanmaak van trichomen. De toppen zijn nog fluffy maar beginnen mooi op te zwellen. De bladeren zijn nog steeds mooi qua kleur en vertonen geen enkel verkleuring of kronkelingen aan de zijkanten. Ze is net week 8 gestart en dus geef ik haar nog 3-4weken

Hier al een paar fotootjes
            Morgen zal ik er extra posten als het licht is

Comment

De milky way volgt morgen
              Attached Files

Comment

Hey hey effe een update aangezien ik de milky way f1 was vergeten bij te zetten

Na eens een goed check-up gedaan te hebben, hebben wij het volgende opgemerkt:
                1) compacte structuur, stevige hoofdcola, goede internode-afstand en mooie toppen die zich aan het opbouwen zijn
                2) de bladeren zijn nog gezond groen en vertonen geen verkleuring. Wilt zeggen dat ik qua water en voeding heel goed zit
                3) De trichomen zijn al zeer aanwezig en glinsteren als sneeuw in de zon. Ze ogen echter wel nog vooral glashelder ipv melkachtig

Stand van zaken:
                -‐---------------------------
                - De toppen zijn al goed ontwikkeld, maar nog niet op maximale zwelling.
                - Meeste stampers zijn nog wit, wat betekent dqt ze nig volop actief aan het rijpen is
                - Plant zit al bij al perfect op schema en zou nog 14-18dagen nodig hebben.
                Attached Files

Comment

Hallo hallo hier zijn we terug

We naderen week9 en we zijn er bijna
                  Vandaag terug de trichomen bekeken van de wedding cake auto, de milky wayf1 hybride, en onze onbekende soldaat

1) onze onbekende soldaat: jammer dat ik niet weet welke soort deze is. Wat is wel weet is dat het een indica en er redelijk mooi getrichomeerd bij staat. Heeft vandaag zijn 3de en laatste keer spoeling gekregen. Aan de foto van de trichomen te zien schat ik nog op max 5dagen. Bijna

2) De enige wedding cake auto dat ik nog over heb nadat politie enkele weken de andere 2 zijn komen halen ziet er voor mij een bom uit. De opbrengst gaat redelijk zijn (hoop ik). Deze heeft vandaag ook haar 3de en laatste spoeling gehad. Haar trichomen bekeken schat ik ook op max 5-7dagen

3) De milky wayf1 toont echt het bewijs dat je helemaal niet groot moet zijn voor een mooie opbrengst te geven. Ze heeft uiteindelijk maar een hoogte bereikt van 51cm en toont aan dat ze een dame met aardig wat potentieel is. Haar trichomen bekeken zijn er nog veel glasheldere, een handjevol melkachtige en geen amberkleurige zichtbaar. Die heeft zeker nog 10-14dagen nodig. Aangezien ze normaal van zaad naar oogst 10-11weken nodig heeft klopt dit volledig met de schema die ik gemaakt heb.

Ziet er allemaal heel smaakvol uit
                  Attached Files

Comment

Bezig...
                  X