Al in de bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gijs
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 41

    #16
    Re: Al in de bloei?

    Ik heb 1 plant in een pot en 3 in de grond en idd bij de pot zie je al iets ( de foto's) en die in de volle grond zie je nog niets.
    Tnx ik zal later deze week nog een paar foto's posten!
    If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

    Comment

    • easysativa
      Retired
      • May 2011
      • 148

      #17
      Re: Al in de bloei?

      de mijne in vollegrond ook alleen nog maar witte haartjes mar ik denk dat het nu nog maar 3 daagjes duurt.

      Comment

      • GroWForFunN
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 205

        #18
        Re: Al in de bloei?

        op een een of andere manier duurt het iets langer voordat de planten zich in bloei ontwikkenlen die in volle grond staan, dan de planten die in potten staan!!

        Comment

        • MrVooDoo
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2011
          • 68

          #19
          Re: Al in de bloei?

          Dat kan met wortelvorming te maken hebben. In pot kan de wortel op gegeven moment ook niet meer groeien in de grond wel.

          Comment

          • benji1
            Retired
            • Sep 2011
            • 2

            #20
            Re: Al in de bloei?

            Mijn plantjes zien er ook nog uit als op de eerste foto's. Dit zijn golden sativa's. Iemand nog tips om de bloei te stimuleren? Ze staan in de volle grond dus binnenzetten gaat helaas niet.

            Comment

            • easysativa
              Retired
              • May 2011
              • 148

              #21
              Re: Al in de bloei?

              En na de voorspelde 3 daagjes is mijn plant bezaaid vol topjes

              Comment

              • GroWForFunN
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 205

                #22
                Re: Al in de bloei?

                inmiddels beginnen mijn planten in volle grond nu ook heeel langzaam bloemen te vormen,, 3 planten in de kuipen gaan lekker op moment!!

                Comment

                • gijs
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2011
                  • 41

                  #23
                  Re: Al in de bloei?

                  Hier zijn wat nieuwe foto's van mijn planten, dit zijn toch zeker wel toppen:
                  IMG_1127_1.jpgIMG_1128_1.jpgIMG_1129_1.jpgIMG_1130.jpg
                  If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #24
                    Re: Al in de bloei?

                    Ja dit is de eerste zichtbare bloei. Je bent nu dus in week 1 van de bloei. 8 to go.

                    Comment

                    • gijs
                      Senior Stoner
                      Member
                      • May 2011
                      • 41

                      #25
                      Re: Al in de bloei?

                      Haha ok bedankt! Speelt slecht weer nog een (belangrijke) rol in het bloeiproces?
                      Tnx
                      If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

                      Comment

                      • GroWForFunN
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 205

                        #26
                        Re: Al in de bloei?

                        denk dat de weersomstandigheden toch wel 1 van de belangrijkste dingen is tijdjes je bloei jah
                        hoe mooier het weer hoe mooier de Bud's!

                        Comment

                        • benji1
                          Retired
                          • Sep 2011
                          • 2

                          #27
                          Re: Al in de bloei?

                          In deze fase staan mijn 5 schoonheden nu ook. Ga denk ik maar beginnen om voordat ik ga maffen even aan de rand van het bed een schietgebedje naar moeder natuur te doen opdat de aankomende 8 weken mooi weer gaan worden en ik deze winter kneiterstoned mag zijn van mijn eigen oogst. Zou toch te gek zijn.

                          Comment

                          Bezig...