Geel...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • izbut
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 35

    #1

    Geel...

    Korting op 420shop
    Hee Mannen,

    Ik heb een vraag...

    Mijn White Widow, (ik noem m ook al Banana-Haze) oke niet grappig...

    Oke, hij bloeit redelijk lekker, alleen word ie zoo geel als een kanarie, wat zou dit zijn en kan ik m laten staan???

    Zoja hoelang nog ongeveer en zal ik er nog voeding bij gooien???





    ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:11 ----------



    Sorry voor de grote foto's...
  • izbut
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2008
    • 35

    #2
    Re: Geel...

    Bedankt voor de reactie dames....

    Comment

    • THCLOVER
      Banned
      • Apr 2010
      • 206

      #3
      Re: Geel...

      die moeten el nog een tijdje staan

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Geel...

        Oorspronkelijk geplaatst door izbut
        Bedankt voor de reactie dames....
        Ja, op die manier ga je hulp krijgen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • rock
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2011
          • 26

          #5
          Re: Geel...

          Lijkt wel een redelijk dikke hoofdtop! Geef je veel voeding? Kan ook een overdosis zijn..

          ---------- Post added at 15:57 ---------- Previous post was at 15:57 ----------

          Heb ook last van geel blad, check mijn topic

          Comment

          • HR83
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 1046

            #6
            Re: Geel...

            iz-no-good
            iz gewoon but, izbut
            BUT zeg ik je!


            Last edited by HR83; 27 September 2011, 18:13.
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment

            • cplifj
              Banned
              • Jun 2011
              • 608

              #7
              Re: Geel...

              als je nog even wacht gaat ie zingen als een kanarie ook.

              Comment

              • bangman
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2011
                • 179

                #8
                Re: Geel...

                als je geen voeding geeft zou ik zeggen een voedingstekort, dan geef ik je het advies dit nog te halen
                Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                Comment

                • izbut
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Aug 2008
                  • 35

                  #9
                  Re: Geel...

                  Jaa dat geef ik dus wel...

                  Comment

                  • Ventje
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 960

                    #10
                    Re: Geel...

                    Handje kalk rond de plant zal wel helpen , staat waarschijnlijk iets te nat door de vele regen en daardoor een ph stijging
                    Voor de rest zou ik niet veel doen en rustig laten afbloeien

                    Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

                    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                    Comment

                    • HR83
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 1046

                      #11
                      Re: Geel...

                      pH stijging door het vele regen water...

                      ja precies ja

                      regenwater komt natuurlijk met pH 10 uit de lucht vallen hehehe
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #12
                        Re: Geel...

                        Eigenlijk hebben jullie beiden gelijk: het is maar hoe je het benadert. Puur rekenkundig/cijfermatig of vanuit de negatieve logaritmische schaal van de zuurgraad, uitgaande van het grondtal 10.
                        Met pH- verhoog je de zuurgraad van bijvoorbeeld 7 naar 5.5. Het is een aflopend logaritme waarbij de zuurgraad steeds factor 10 hoger wordt. pH1 is 1.000.000 keer zo zuur als pH7.
                        Last edited by Xtreme; 28 September 2011, 16:11.

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: Geel...

                          Algeheel ver gevorderd voedingstekort. Met name Stikstof!

                          Comment

                          • izbut
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2008
                            • 35

                            #14
                            Re: Geel...

                            @Monty

                            Ik ben juist gestopt met voeden toen die geel werd...

                            En er staat er nog 1 naast die nog gewoon groen is, de toppen zijn ook nog groen dus kijk gewoon elke dag, laat m zolang mogelijk staan, bedankt dames

                            Comment

                            Bezig...