Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan een helicopter wiet planten zien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

    En google earth is sowieso altijd niet recent, dus ookal kunnen ze je planten zien, ( waar de kans heel klein van is) dan zien ze het pas een jaar later en in die tijd heb jij alles al wel opgerookt

    Comment


      #32
      Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

      ik vind google earth wel een erg handige tool bij het selecteren van spots. Niets definitiefs nav G.E> dat nooit, maar een prima startpunt
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #33
        Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

        Ja dat wel Ik gebruik het ook daarvoor, maar je kan niet iemands tuin checken of er wiet staat, dat is wel weer nice

        Comment


          #34
          Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

          die zien ze niet,ook niet op de tuin degene die dat geloven moeten ff nuchter worden en uit het fabeltjes bos komen

          ze herkennen wiet in velden, door de kleur van de hennep, in bossen kan dit ook maar dan moet het open zijn,en ook hier is het woord kleur weer van groot belang!
          maar niet bang voor zijn die kans is zo klein.

          en op de tuin hoef je echt niet bang te zijn, daar zijn de grootste vijanden rippers, en verklikkers. daarom altijd mondje dicht en zorg dat je planten van geen enkele hoek of kier zichtbaar zijn

          Comment


            #35
            Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

            mee eens staff, technologie kan zich nog niet meten met de verziekte geesten die het op ons rokertje of rookgenot hebben voorzien.

            Iets wat ik trouwens wel met veel interesse volg is de ontwikkelingen op het gebied van remote sensing. Natuurlijk is dit nauwelijks relevant voor de kleinschalige hobbykwekert...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #36
              Re: Hoe kan een helicopter wiet planten zien

              Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
              Met alle respect, maar ik vind je opmerking uiterst onnozel.

              Inderdaad excuses voor de belachelijke reactie, was een beetje te veel in paniek.

              Comment

              Bezig...
              X