Opbrengst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • steffaboy
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 102

    #1

    Opbrengst

    Korting op 420shop
    Hoi mensen,

    Ik ben heel erg benieuwd wat de opbrengst van wiet planten is als je buiten wiet kweekt. Sommige mensen zeggen dat je wel 200-300 gram er vanaf kan krijgen, maar op de site van een growshop staan zaden waar maar 40-50 gram vanaf komt. Hoeveel gram komt er normaal van een plantje af?
  • Quattro
    Grower
    • Jan 2011
    • 669

    #2
    Re: Opbrengst

    1gr-100gr-1000gr-of meer. Hangt van de omstandigheden af.

    Waar kweek je, wat is het klimaat, hoeveer uren zon krijgen de planten, wat voor voeding, hoe groot is de pot/bak of kweek je in volle grond.

    Wanneer je concreet je plannen omschrijft zal er een beter antwoord komen.

    Comment

    • steffaboy
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 102

      #3
      Re: Opbrengst

      Ik kweek in mijn tuin, Het klimaat is gewoon Nederlands klimaat. Hoeveel uren zon ze krijgen weet ik nog niet en ik ben van plan om in volle grond te gaan kweken

      Comment

      • Quattro
        Grower
        • Jan 2011
        • 669

        #4
        Re: Opbrengst

        Laat ik het zo zeggen. In een goede zomer met onze omstandigheden, geen toprot of andere schimmels kun je zeker tussen de 350 en 600gr van een struik/boom trekken.

        Ik heb filmpjes in Amerika gezien waar er 7 tot 12 pond van een plant getrokken word. Echt geniaal.

        Comment

        • steffaboy
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 102

          #5
          Re: Opbrengst

          Fantastisch, beter dan op de site staat dus

          ---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 20:03 ----------

          Heb je misschien een link naar dat filmpje? of staat dat niet op youtube?

          Comment

          • Quattro
            Grower
            • Jan 2011
            • 669

            #6
            Re: Opbrengst

            www.youtube.com/watch?v=uaJLfjhVEf0

            Dit is echt een goede documentaire, of in ieder geval dat vind ik. Je moet wel even de tijd nemen Stef. In deze film laten ze verschillende facetten van het kweken zien. Indoor, Outdoor, geenhouse in een kas.

            In deze film zie je een outdoor veld met struiken van 2,5 meter hoog en ook 2,5 meter breedt. Oogsten tussen de 7 en 12 pond.

            Veel plezier.

            Comment

            • b0riis
              Banned
              • Jul 2011
              • 1280

              #7
              Re: Opbrengst

              Meestal zijn de zaaden die 40-50 gram opleveren autoflowers

              ---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:13 ----------

              Wow lang filmpje, even wat drinken erbij halen en dan even kijken ;p

              Comment

              • Quattro
                Grower
                • Jan 2011
                • 669

                #8
                Re: Opbrengst

                Moet je zeker doen Boriss, echt interessant!

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #9
                  Re: Opbrengst

                  Bedankt voor de link trouwens

                  Comment

                  • steffaboy
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2011
                    • 102

                    #10
                    Re: Opbrengst

                    Ik download de film ff. Vanavond met een jointje in mn hand op de bank hangen en de film op tv kijken

                    Comment

                    • poepzak200
                      Cronic Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2011
                      • 3081

                      #11
                      Re: Opbrengst

                      Mooie video
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment

                      • b0riis
                        Banned
                        • Jul 2011
                        • 1280

                        #12
                        Re: Opbrengst

                        Ik heb hem ook gekeken, echt heel leerzaam

                        ---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:07 ----------

                        Heb je toevallig nog zo'n video ?

                        Comment

                        • steffaboy
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 102

                          #13
                          Re: Opbrengst

                          Grow like a pro. Mooie handtekening, maar ook een mooie titel voor een filmpje

                          Comment

                          • Quattro
                            Grower
                            • Jan 2011
                            • 669

                            #14
                            Re: Opbrengst




                            Deze zijn ook zeer leerzaam.

                            Gr Q

                            Comment

                            • b0riis
                              Banned
                              • Jul 2011
                              • 1280

                              #15
                              Re: Opbrengst

                              Bedankt Q

                              Comment

                              Bezig...