Opbrengst
Collapse
X
-
-
Re: Opbrengst
Mooi clipkje. Extreme plantages!Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-SpanjeComment
-
Re: Opbrengst
En zo zwerven er een hoop op het internet. Ik kijk steeds vaker zo'n film. Niet alleen om te leren maar meer om ideeën op te doen. Zo zag ik vandaag een film over hydro en aero systemen. Mooie bouwschema's erbij! Perfect omdat ik nu ook twee hydrosystemen heb. Ik zal eens kijken op ik deze link nog kan vinden.
Gr QComment



Comment