Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

    Het maakt niet uit of je er 22 of 5 hebt staan.
    Bij overlast, dus ook geuroverlast, komen ze de planten weghalen.

    22 planten in bloei ruik je tweehonderd meter verder ook nog erg goed.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • MrGrowmyownshit
      Retired
      • May 2012
      • 13

      #17
      Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

      hehe woon in een gewoon rijtjeshuis haha, heb gelukkig wel relaxte buren zover ik weet.

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #18
        Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

        Buren zijn pas echt relaxt als ze dr kinderkamer tijdelijk opofferen om in jouw gebrek aan droogruimte te voorzien..

        Comment

        • MrGrowmyownshit
          Retired
          • May 2012
          • 13

          #19
          Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

          UPDATE FOTOS VAN HET ILIGAAL Voortbrengen Van Vrouwtjes haha
          my weed project 004.jpgmy weed project 002.jpgmy weed project 005.jpgmy weed project 007.jpgmy weed project 008.jpg

          Comment

          • b0riis
            Banned
            • Jul 2011
            • 1280

            #20
            Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

            Succes!

            Comment

            • Wizzelyashizzel
              Senior Stoner
              Member
              • May 2012
              • 31

              #21
              Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

              Wat een spanning en sensatie!
              @MrGrownmyownshit:
              Ik heb zelf ook 2 autoblueberry, ik heb ze op het balkon staan en zijn nu zeker 3 weken in de groei en moet je verklappen, heel erg ruiken doen ze ook weer niet, nu kan dit ook liggen doordat ze nog niet zo groot zijn danwel dat ik geen voeding of andere chemische troep bij me platen gooi.

              Comment

              • MrGrowmyownshit
                Retired
                • May 2012
                • 13

                #22
                Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                @the post above me
                wat leuk om te horen dat je ook blueberry hebt ... je moet weten dat ze pas stinken in de bloei dan maakt het niet uit met of zonder voeding stinken doe n ze toch wel

                Comment

                • Jeroen078
                  Retired
                  • May 2012
                  • 15

                  #23
                  Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                  autoflowers gaan toch al bloeien na 3 weken?

                  Comment

                  • MrGrowmyownshit
                    Retired
                    • May 2012
                    • 13

                    #24
                    Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                    autflower zoekt als snel zijn bloei periode als ik goed heb maar het lijkt me sterk na 3 weken groeien dat ze al bloeien
                    meestal 7-8 weken met autflower als ik het goed heb beginnen ze in de bloei te schieten.

                    *natuurlijk kan je dat altijd nog manipuleren met het donker zetten van je planten 12/12.

                    Comment

                    • b0riis
                      Banned
                      • Jul 2011
                      • 1280

                      #25
                      Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                      Met autoflowers kan je dat niet manipuleren met aantal uren licht, dat is alleen bij reguliere planten

                      ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:54 ----------

                      En het is wel meestal rond 3 weken, de meeste autoflowers duren 8 tot 10 weken van zaad tot oogst
                      Last edited by ceBep; 28 May 2012, 21:03. Reden: quote

                      Comment

                      • Faabje
                        Stoner
                        • May 2012
                        • 23

                        #26
                        Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                        hoeveel zijn het er nou geworden? succes met de geur

                        Comment

                        • MrGrowmyownshit
                          Retired
                          • May 2012
                          • 13

                          #27
                          Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                          momenteel 2 joekels van blueberry in de volle grond 3 blue berry in een 45 L speci-ton , 4 blueberry in kleine potjes van ongeveer
                          2-8 L 8 blueberry's in 10 L emmers 2 Amnesia Haze in beide in vershillende emmers van 10 L en nog paar baby meisjes

                          alleen momenteel zoon kutweer

                          ---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 14:19 ----------

                          je hebt trouwens helemaal gelijk Boriis

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #28
                            Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                            22 planten voor je eigen alleen en alles gratis aan je maatjes geven ga je ook niet doen.

                            Waarom gaat iemand 22 planten zetten in tuin rijst mij dan de vraag ??

                            Wel eens de regels van het forum gelezen toevallig !!!
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • TheovS
                              Banned
                              • Apr 2012
                              • 157

                              #29
                              22 plantjes zijn snel weg als je er met 2 van rookt en dan nog een paar flink rokende maten hebt.. en het is fijn wat verschillende soortjjes in voorraad te hebben voor de afwisseling.. daarbij.. wanneer houdt het op een hobby te zijn? ik rook en vind het verschrikkelijk leuk om dagelijks met planten bezig te zijn. en aangezien ik alleen buiten kweek moet ik daar het plezier( en de oogst) weghalen..

                              Comment

                              • MrGrowmyownshit
                                Retired
                                • May 2012
                                • 13

                                #30
                                Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                                je hebt helemaal gelijk 22 planten is niet veel , reken maar als je 1-2g per dag rookt per persoon x 365 x Stap dagen in de stad x Hoe meer grammen je hebt hoe dikker en vaker de jointjes 1 x per jaar oogsten ... lijkt mij eerder een hobby kweker dan elke 10 weken een oogst met 5-16 planten binnen
                                Oorspronkelijk geplaatst door TheovS
                                22 plantjes zijn snel weg als je er met 2 van rookt en dan nog een paar flink rokende maten hebt.. en het is fijn wat verschillende soortjjes in voorraad te hebben voor de afwisseling.. daarbij.. wanneer houdt het op een hobby te zijn? ik rook en vind het verschrikkelijk leuk om dagelijks met planten bezig te zijn. en aangezien ik alleen buiten kweek moet ik daar het plezier( en de oogst) weghalen..


                                ---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

                                zal later in de middag foto's , maken hoe zielig ze er nu bij staand in het slecht weer , maar Sterke plantjes zijn het zeker wel.

                                word vervolgd!

                                Comment

                                Bezig...