Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

    Korting op 420shop
    halloo Medekwekers ik ben een maand geleden begonnen met kweken .. toen leken de plantjes nog niet echt heel veel plek is beslag te nemen .. maar dat doen ze nu steeds meer en meer , heb een schutting van 2.20m is het verstanding op een paar van mijn planten proberen ergens anders te zetten of moet ik gewoon het risico nemen ?

    en wat is mijn risico , hoeveel meer strafbaar ben dan als ik bijvoorbeeld 10 zou hebben , en ja, ik ben hobby kweker want ik zal alle 22 oproken met me vrienden ofcourse..

    #2
    Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

    22 achter in je tuin in wel erg veel als ze goed groeien krijg je 22 struiken van 2 meter

    je kan je planten wel toppen dan worden ze breder maar minder hoog groeien ze niet onder d schutting heeen

    later

    Comment


      #3
      Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

      nog een vraag , heeft iemand ervaring met blueberry , zoja ruiken die in de bloei heftig (ik weet dat een wiet plant zobiezo stinkt in de bloei )

      Comment


        #4
        Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

        hallo,

        Je zou zelf ook mischien een betje op internet kunnen zoeken.

        Goeie voorbereiding is het halve werk.
        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

        Comment


          #5
          Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

          ja maar weet je wel hoeveel tijd dat allemaal kost om dat zelf uit te gaan zoeken!!!!!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

            22 in je tuin ?
            Geef even een seintje als we het in de krant kunnen lezen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

              bij meer dan 5 ben je meestal de lul,en zelfs een taakstraf zou je lot kunnen zijn,tref je een toffe wijkagent dan neemt ie alleen de overige mee of knipt ze om.is er een melding van overlast,dan ben je ze altijd kwijt,want de melder betaald belasting,en krijgt dan natuurlijk ook waar voor ze geld.dus beter de rest bij vrienden in de tuin zetten,of op een mooi stil plekje.

              Comment


                #8
                Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                @Small jaa maar heb liever iemand die ervaring heeft internet weet veel maar ook niet alles is waar, hier zijn iedergeval mensen met verstand
                @QnQ haha zal ik zeker doen als het zo ver is.
                @tumble trimmert geluk totnutoe nooit last gehad van buren en hun ook niet van mij (heb rond gevraagt om ze ergens te zetten maar het probleem is Ze hebben al 5 hehehehe

                22 planten oogsten Of worden ondekt en .... uur taakstraf , ik neem dat risico ^_^

                ---------- Post added at 09:46 ---------- Previous post was at 09:44 ----------

                let the game Of Hide and seek begin... alleen jammer dat ze zo gaan stinken

                Comment


                  #9
                  Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                  hoppa! Meer = beter!

                  Bind ze in 5 bosjes, lijkt net echt.

                  Suc6 en Smookse

                  Comment


                    #10
                    Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                    Hehe Idd Zou ik eigelijk moeten doen ,

                    Politie agent : jongeman waarom heeft u zoveel wietplanten in uw tuin.
                    Jongeman : wat moet ik anders doen ? drug kopen in een coffeeshop en zo de iligale henepteelt helpen en de overheid 21%BTW over me zakje wiet.. just let me growmyownshit everybody's happy ...... NOT

                    Comment


                      #11
                      Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                      Gewoon 5 grote kuilen graven en naast elkaar dr inzetten. 5 bamboestokken naar buiten gericht om ze uit elkaar te laten groeien en niemand kan stammetje van die monsters meer zien.

                      Gvd wat kan die gast kweken, jonguh!

                      Comment


                        #12
                        Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                        haha maar denk je niet dat als ze 5 planten zien zoo groot als 22 bij elkaar denk ik dat ze me nog steeds geen hobby kweker vinden en nog steeds in beslag gaan nemen het is immers gedoog beleid,
                        het is wel slim idee , misschien voor volgend jaar een goed plan van aanpak

                        Comment


                          #13
                          Welkom op de forum je bevestigd ook een dat je 18+ bent? En ik kan jouw vertellen dat Het ook geconstateerd wordt door de politie dat ze ook ervoor kunnen kiezen on je planten gewoon kapot te maken omdat je meer dan 5 in de tuin hebt. (of Ze me wouden pesten is mij nog steeds niet duidelijk). Ik had er 7 en de hele zaak moest om.

                          Comment


                            #14
                            Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                            hahaha ik lach me doood

                            hoppa! Meer = beter!

                            Bind ze in 5 bosjes, lijkt net echt.

                            Comment


                              #15
                              Re: Is 22 buiten planten teveel in de achtertunne?

                              taakstraf? Je hebt ook kans op een fikse boete, vergeet dat ook niet!
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X