Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet in buitenland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenwiet in buitenland

    Korting op 420shop
    Ola,

    Sinds enkele tijd woon ik in Spanje en wil ik hier een buiten wietje kweken. De mogelijkheid tot zaadjes heb ik reeds. Nu is alleen mijn vraag of grote verschillen zijn met de kweek in vergelijking tot Nederland.

    De luchtvochtigheid is hier hoger, gemiddeld zo'n 10%. Middelen voor bestrijding en groei injecties zijn mij (nog) onbekend hier.

    Heeft hier iemand meer informatie over?

    Bij voorbaat dank,

    BaasB

    #2
    Re: Buitenwiet in buitenland

    er is hier toch iemand die in spanje kweekt en daar kweekverslagen over schrijft ... check eens rond in de kweekverslagen sectie baasB, onder zoekwoord Spanje. Ik heb het namelijk niet helemaal gevolgd.

    Persoonlijk zou ik autoflowertjes zetten, compact en klein verminderd ontdekkingsgevaar, en da's wel anders geregeld dan hiero. enfin, veel succes en plezier !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Buitenwiet in buitenland

      Als je wat kweekverslagen doorkijkt, of de zoekfunctie gebruikt, kom je er ook een paar tegen uit Spanje, bijvoorbeeld van Inti en SpanishQueen
      Daar kun je toch wel wat informatie vinden denk ik.

      nb...ah, mw had dezelfde gedachte en was me voor.
      Ik zat nog even tv te kijken onder het typen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Buitenwiet in buitenland

        zaadjes regelen en morgen zaaien
        420
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment


          #5
          Re: Buitenwiet in buitenland

          Gewoon doen, wiet is wiet dat groeit wel hoor

          Comment


            #6
            Verstuurd via Tapatalk
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Groeit daar zelfs beter dan hier

              Verstuurd via Tapatalk
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              Bezig...
              X