Buitenwiet in buitenland

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BaasB
    Retired
    • Sep 2011
    • 1

    #1

    Buitenwiet in buitenland

    Korting op 420shop
    Ola,

    Sinds enkele tijd woon ik in Spanje en wil ik hier een buiten wietje kweken. De mogelijkheid tot zaadjes heb ik reeds. Nu is alleen mijn vraag of grote verschillen zijn met de kweek in vergelijking tot Nederland.

    De luchtvochtigheid is hier hoger, gemiddeld zo'n 10%. Middelen voor bestrijding en groei injecties zijn mij (nog) onbekend hier.

    Heeft hier iemand meer informatie over?

    Bij voorbaat dank,

    BaasB
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Buitenwiet in buitenland

    er is hier toch iemand die in spanje kweekt en daar kweekverslagen over schrijft ... check eens rond in de kweekverslagen sectie baasB, onder zoekwoord Spanje. Ik heb het namelijk niet helemaal gevolgd.

    Persoonlijk zou ik autoflowertjes zetten, compact en klein verminderd ontdekkingsgevaar, en da's wel anders geregeld dan hiero. enfin, veel succes en plezier !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Buitenwiet in buitenland

      Als je wat kweekverslagen doorkijkt, of de zoekfunctie gebruikt, kom je er ook een paar tegen uit Spanje, bijvoorbeeld van Inti en SpanishQueen
      Daar kun je toch wel wat informatie vinden denk ik.

      nb...ah, mw had dezelfde gedachte en was me voor.
      Ik zat nog even tv te kijken onder het typen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • misto
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 1011

        #4
        Re: Buitenwiet in buitenland

        zaadjes regelen en morgen zaaien
        420
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment

        • b0riis
          Banned
          • Jul 2011
          • 1280

          #5
          Re: Buitenwiet in buitenland

          Gewoon doen, wiet is wiet dat groeit wel hoor

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #6
            Verstuurd via Tapatalk
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • poepzak200
              Cronic Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2011
              • 3081

              #7
              Groeit daar zelfs beter dan hier

              Verstuurd via Tapatalk
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              Bezig...